Instytut Ackermanna w Warszawie?

1. Data: 2003-11-10 15:29:45

Temat: Instytut Ackermanna w Warszawie?
Od: "Piotr \"PIT\" Florczuk" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie gdzie sie znajduje i ma jakies namiary na nich?

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2003-11-10 16:34:07

Temat: Re: Instytut Ackermanna w Warszawie?
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotr "PIT" Florczuk"napisał:
> [...]

http://www.ackermann.med.pl

Pozdrawiam, andrzej

3. Data: 2003-11-10 17:35:37

Od: "Piotr \"PIT\" Florczuk" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.ackermann.med.pl
>
> Pozdrawiam, andrzej

Dzieki!
Udalo mi sie juz tam dotrzec, ale nici z mojego pomyslu poniewaz moga brac
udzial w szkoleniach tylko ludzie po medycynie. Myslelem , ze moze sa
rowniez zajecia dla masazystow po kursach.

Pozdrawiam,
Piotr

4. Data: 2003-11-10 18:32:18

Od: d...@i...pl (dino) szukaj wiadomości tego autora

Masazystow po kursach przyjmuje (czasem) dr Arkuszewski - PAKT w
Katowicach, oraz (techniki "mi?kkie") TUINA w Cz?stochowie. A przy tym ta
cena :(((
Pozdrowienia dino

--------------------------------------
Wyslano z serwisu FizjoNet. http://www.fizjo.pl/

5. Data: 2003-11-10 20:18:28

Od: "Piotr \"PIT\" Florczuk" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dino" <d...@i...pl> napisal w wiadomosci
> Masazystow po kursach przyjmuje (czasem) dr Arkuszewski - PAKT w
> Katowicach, oraz (techniki "miękkie") TUINA w Częstochowie. A przy tym ta
> cena :(((
> Pozdrowienia dino

Czy mozesz mi cos wiecej powiedziec o tych dwoch miejscach?
Moze jakies namiary lub adres www.

Tak cena mnie zwalila :), no ale coz tak jak szybko sie zapalilem tak szybko
chwilowo bede musial odejsc od tego pomyslu.

Pozdrawiam,
Piotr

6. Data: 2003-11-12 17:25:38

Od: d...@i...pl (dino) szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie chwilowo :) nigdzie instytut Ackermanna nie przyjmuje nielekarzy
:(( A co do PAKT-u i TUIN-y to mozna je znalezc przez wyszukiwarki.
Pozdrowienia dino

Piotr "PIT" Florczuk wrote:

> [...]

> Tak cena mnie zwalila :), no ale coz tak jak szybko sie zapalilem tak szybko
> chwilowo bede musial odejsc od tego pomyslu.

Wyslano z serwisu FizjoNet. http://www.fizjo.pl/

Polpasiec
ciąża-niewielka ilość wody z narządów rodnych
czy to serce, co mi jest?
znamie
Skora glowy