Interpretacja wyników ast i alt

1. Data: 2007-02-06 18:48:57

Temat: Interpretacja wyników ast i alt
Od: "m@rkop" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy mogę prosić o zinterpretowanie następujących wyników:
AST - 24, ALT - 55,3?
Badana osoba była nosicielem wzw typu b, ale ostatnie 2 badania dały
wynik ujemny. Czy jest się czym martwić? Jakie ewentualnie dalsze
kroki/badania podjąć?
Pzdr

2. Data: 2007-02-07 11:22:32

Temat: Re: Interpretacja wyników ast i alt
Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m@rkop napisał(a):
> [...]
> Badana osoba była nosicielem wzw typu b, ale ostatnie 2 badania dały
> wynik ujemny. Czy jest się czym martwić? Jakie ewentualnie dalsze

AlAT jest enzymem swoistym dla zakazen watroby.
W zasadzie nie masz czym sie martwic. Co prawda watroba sie wspaniale
regeneruje to mimo wszytsko trzeba na to czasu. Przez ten czas wartosci ALT
moga byc podwyzszone.

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

3. Data: 2007-02-07 21:58:46

Od: "m@rkop" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 12:22, wirgo <k...@s...onet.pl> wrote:

> W zasadzie nie masz czym sie martwic.

Dzięki za uspokojenie :)
Pzdr

jak się nazywa to badanie?
!!! STUDENCIE - UCZNIU !!!
Uwłaszczenie lekarzy na bankrutujących szpitalach...?
Ból po prawej stronie klatki piersiowej
Nowe forum o mikroskopi