Invacare w Ustroniu 2001

11. Data: 2001-03-18 14:23:16

Temat: Re: Invacare NIE BEDZIE w Ustroniu 2001 [bylo: Invacare w Ustroniu 2001]
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jozek napisal do Roberta S.

>Ciekaw jestem ile jest zgołoszeń w komisariatach Warszawy
>o zaginęciu kobiet i dziewcząt w drodze do pracy, sklepu czy szkoły.
>A przy okazji. Od kiedy masz tę "przynętę"?

- no, i tajemnica lokalu "Lolek" sie wyjasnila :-)

pozdrawiam
Arek

12. Data: 2001-03-18 14:23:17

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Robert S. pisze:

>Invacare NIE BEDZIE w Ustroniu 2001 [bylo: Invacare w Ustroniu 2001]

- patrz Robert jak te cholery nie chca oddac mi tych kluczykow do wozka ;-)
Znowu musze ich zaczac scigac ;-)

Arek

13. Data: 2001-03-18 14:45:10

Od: "Robert S." <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a):
> - patrz Robert jak te cholery nie chca oddac mi tych kluczykow do wozka ;-)
> Znowu musze ich zaczac scigac ;-)

Heh, nie bój, nie bój... (cyt. za "Miś"), jeszcze Cię dopadną te
kluczyki. Nie wymigasz się :))))

Serdeczności,
--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland

14. Data: 2001-03-18 20:52:37

Od: "Apik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert S." <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> Witam,

ciach

> (Żartuję, oczywista, że dam Ci się przejechać.)

Kto kogo będzie przejeżdżał:)?

--
3mka
Pozdrawiam

15. Data: 2001-03-21 09:05:14

Temat: Re: Invacare w Ustroniu 2001
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Andrzeju!

> [...]
sie
>na Stormem, ale wiem ze sa dwie wersie - Storm i Storm-Euro, ktora wy
macie.
>Prosze podzielcie sie "wrazeniami" z uzytkowania wozkow, bo parametry w
>folderach bardzo czesto odbiegaja od praktyki, a kupno wozka nie jest
malym
>wydatkiem.
>A moze znajde na grupie wlasciciela Meyry Optimus, nad tym modelem tez sie
>zastanawiam. Z ta firma mam mile doswiadczenia, w tej chwili uzywam ich
>starego modelu (10lat) i na szczescie sie nie "giba".

A wiec , odpowiadam krotko i tresciwie. Miedzy Storm i Storm-Euro nie ma
zadnej roznicy. Wersje Strorm wybierasz kiedy musisz dodac jakis wysiegnik
lub inna ruchoma przerobke (za ktora musisz dodatk.placic). Ja kupilem
Storm, a kolega Storm-Euro i nie ma zadnej roznicy, tylko ze ja moglem
wybrac kolor. Kolega zalacil mniej ale dokupil lepsze siedzisko.
Rzeczywiscie Meyry sie nie gibia, ale czy podjada pod 15 stopni nachylenia
? :-)

Pozdrawiam
Arek

16. Data: 2001-03-22 18:44:08

Od: "Andrzej Skowron" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wybrac kolor. Kolega zalacil mniej ale dokupil lepsze siedzisko.
> Rzeczywiscie Meyry sie nie gibia, ale czy podjada pod 15 stopni nachylenia
Hmm, nie mam parametrow technicznych mojej starej bryki, ale pokonywalem juz
spore wniesienia :)
Napisz tylko jeszcze jak sobie radzi z kraweznikami tzn. z podjezdzaniem i
zjezdzaniem z nich, max wysokosc. Mam "kilka" kraweznikow-przepasci do
pokonania w moim miescie :(

Andrzej Skowron
c...@w...pl
ICQ 23922777

17. Data: 2001-03-25 10:37:56

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Z tym nie jest za dobrze. Mam na mysli duze krawezniki powyzej 10 cm. Tylem
ich nie pokonasz bo te cholerne wasy z tylu beda ci przeszkadzac. Zjechac
zawsze lepiej niz wjechac. Moze lepiej gdzy wybierzesz "Twistera" ? Ale
recze ci ze jak usadziesz na Stormie to bedziesz robil mile wrazenie. :-)

pozdrawiam
Arek

18. Data: 2001-03-26 14:03:10

Od: "Robert S." <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a):
> Z tym nie jest za dobrze. Mam na mysli duze krawezniki powyzej 10 cm. Tylem
> ich nie pokonasz bo te cholerne wasy z tylu beda ci przeszkadzac. Zjechac
> zawsze lepiej niz wjechac.

W takim wypadku ja cofam się do najbliższego bezpiecznego zjazdu i fruuu
na ulicę. Trąbią na mnie żebym zmiatał na chodnik, ale co mogę zrobić?
;)

> Moze lepiej gdzy wybierzesz "Twistera" ? Ale
> recze ci ze jak usadziesz na Stormie to bedziesz robil mile wrazenie. :-)

Najlepiej jak na Stormie mijam dzieciaki: "Mamo, kupisz mi taki...?"
(mało nie spadam wtedy ze śmiechu). A w nocy, z włączonymi światłami:
"...patrz, UFO...!" Masaż przepony gwarantowany, i to za darmo :))

Pozdrowienia,

19. Data: 2001-03-27 16:20:57

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Dzieci wszedzie sa takie same :-)
pozdr.
Arek

> [...]

(mało nie spadam wtedy ze śmiechu). A w nocy, z włączonymi światłami:
"...patrz, UFO...!" Masaż przepony gwarantowany, i to za darmo :))

Producent rowerów. Poszukiwany.
KONKURS KONKURS KONKURS
W sprawie listu do prezesa TVP SA
test