Iść czy nie iść? Problem z zazdrością.

1. Data: 2004-11-30 10:07:19

Temat: Iść czy nie iść? Problem z zazdrością.
Od: " rywin11" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzę na kurs tańca. Dzis będzie spotkanie ekstra z okazji andrzejek. Moja
partnerka przyprowadziła na poprzednie zajęcia jakiegos swojego znajomego.
Trudno powiedzieć czy cos ich łączy ale to troche dziwne. Poznała go w
swojej pracy. Jest jakims dyrektorem, jednym słowem dobrze ustawiony. Niby
oglądał jak wygląda nauka i ma zaczac chodzić do jakiejs grupy poczatkujacej
a po 3 miesiacach moze do nas dołaczy.
Otóż poczułem sie na tym spotkaniu bardzo samotny i pełen obaw czy nie
jestem śmieszny - taki koleś drugiej kategorii. Boje sie iść na tę
andrzejkową imprezę bo to ma być taka zabawowa impreza a mnie nie jest do
śmiechu. Czy ja wyolbrzymiam? Iśc i udawać że mi nie zależy, czy zostać w
domu?

1. Data: 2004-11-30 10:09:13

Temat: Re: Iść czy nie iść? Problem z zazdrością.
Od: " rywin11" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałem jednoznacznie napisać, że znamy się z moją partnerką wyłącznie z
kursu tańca tzn oficjalnie z sobą nie chodzimy.

1. Data: 2004-11-30 10:18:03

Od: "Beata" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No jasne, że idz na tą imprezę..
Może uda Ci się bliżej poznać i porozmawiać z tą laską..
Ja bym nie przepuściła - uszy do góry !!!
Beata

1. Data: 2004-11-30 10:27:41

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Nov 2004 11:18:03 +0100, Beata napisał(a) w
<cohhco$gj7$1@opal.icpnet.pl>:

> No jasne, że idz na tą imprezę..
> Może uda Ci się bliżej poznać i porozmawiać z tą laską..
> Ja bym nie przepuściła - uszy do góry !!!

No i do tego lepiej od tamtego faceta tańczysz :) A to jest trudniejsze
niż zarabianie kasy :D
A co do twoich odczuć to nie uważam byś coś wyolbrzymiał. Tak się
poczułeś i O.K. W końcu to Twoja partnerka w tańcu.
Powodzenia.
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl/

1. Data: 2004-11-30 12:10:18

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Iśc i udawać że mi nie zależy, czy zostać  w
> domu?

Idź. Odpuszczenie sobie na podstawie niejasnych przeczuć i podejrzeń sprawiłoby
że poczułbyś się śmieszny przed samym sobą.
Jeśli sprawdzi się czarny scenariusz i zostaniesz sprowadzony do roli głupka-
zawalidrogi zawsze możesz się schlać i narobić jej wstydu :)

1. Data: 2004-11-30 12:48:28

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*rywin11* wrote in <news:cohgs9$lgh$1@inews.gazeta.pl> :

> Zapomniałem jednoznacznie napisać, że znamy się z moją partnerką wyłącznie z
> kursu tańca tzn oficjalnie z sobą nie chodzimy.

Wiesz co? Dzięki bogu że wymyślono prozac, bo jak już ludzie się
przejmują takimi pierdołami to nie ma innego rozwiązania jak chemia.

--
Chcesz mieć przyjemność przez godzinę, wypij butelkę wina. Chcesz mieć
przyjemność przez rok, ożeń się. Ale jeśli chcesz mieć przyjemność

1. Data: 2004-11-30 15:10:23

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " rywin11" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zapomniałem jednoznacznie napisać, że znamy się z moją partnerką wyłącznie
> kursu tańca tzn oficjalnie z sobą nie chodzimy.

Moze dlatego lepiej ustalic wczesniej czy sie chodzi ze soba czy nie?
Ale kiedys tez taki bylem - nieciekawe czasy, potem czlowiek sie uczy :/ :)
Duch

1. Data: 2004-12-01 13:49:15

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

> Wiesz co? Dzięki bogu że wymyślono prozac, bo jak już ludzie się
> przejmują takimi pierdołami to nie ma innego rozwiązania jak chemia.

oraz COAXIL :)

Pozdr
CAT

1. Data: 2004-12-01 23:30:34

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" rywin11" <r...@g...pl> wrote in message

> Zapomniałem jednoznacznie napisać, że znamy się z moją partnerką wyłącznie
> kursu tańca tzn oficjalnie z sobą nie chodzimy.

Spraw zeby byla partnerka nie tylko do tanca
--

Bluzgacz
GG:5015

Czas Internetu - prywatnosc