Islam?

1. Data: 2018-11-16 23:34:00

Temat: Islam?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle meczetów u nas, ile katolickich kościołów u nich - i gra gitara.
?

--
XL

2. Data: 2018-11-17 01:51:23

Temat: Re: Islam?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 listopada 2018 23:34:01 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> Tyle meczetów u nas, ile katolickich kościołów u nich - i gra gitara.
> ?
>
> --
> XL

Przecież jest tego trochę u nich.
Egipt, Tunezja, Algieria, Turcja, jest trochę działających kościołów tam, gdzie
są społeczności chrześcijan wśród muzułmanów.

Do wyjątków należą kraje rządzone przez wahabitów.

Więc należy wprowadzić poprawkę: tyle wahabickich / salafickich meczetów
ile kościołów u wahabitów.

3. Data: 2018-11-17 03:11:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 listopada 2018 01:51:25 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
>
> Do wyjątków należą kraje rządzone przez wahabitów.
>
> Więc należy wprowadzić poprawkę: tyle wahabickich / salafickich meczetów

PS. A u nas islam, meczety mają tradycje jeszcze sprzed czasów bitwy pod Grunwaldem,
co było jeszcze jednym z pretekstów do nazywania przez Krzyżaków
królów Polski i książąt litewskich "fałszywymi chrześcijanami". Granica
z Państwem Zakonu Krzyżackiego była obsadzona wręcz Tatarami.

Pewna część szlachty polskiej tych regionów była pochodzenia tatarskiego
i wyznawała islam, a nawet pielgrzymowała do Mekki. Stąd się wzięła legenda
o pielgrzymce szlachcica Łowczyckiego i o Awliji Kontusiu. Czyli my mamy jeszcze ten
prawdziwy islam gdzieniegdzie a nie przyjezdny wahabicki. Stąd odwieczni
polscy muzułmanie są bardzo krytyczni wobec tego krętacza Misiewicza, który
buduje meczet w Białymstoku za pieniądze Saudyjczyków. Nie chcą mieć zobowiązań
wobec tamtego kręgu, który im zagraża. To wstyd, że Państwo opuściło w potrzebie
obywateli pochodzenia tatarskiego, zamiast dołożyć starań, żeby byli odtrutką
naturalną na wahabizm i salafizm!

4. Data: 2018-11-17 10:45:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 listopada 2018 03:11:01 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> obywateli pochodzenia tatarskiego, zamiast dołożyć starań, żeby byli odtrutką

PS. Szlag mnie trafia, jak regularnych muzułmanów, którzy są w dialogu
z chrześcijaństwem i co ważniejsze z buddyzmem, nie wysuwających roszczeń
politycznych i ekonomicznych myli się z wahabitami wysuwającymi drastyczne
roszczenia i aktywnymi na polu konwersji w środowiskach muzułmańskich, co
objawia się również niszczeniem kulturowego dotychczasowego dorobku islamu.
Taka pomyłka może nas drogo kosztować, bo zamiast z pokojowo nastawionymi muzułmanami
coraz częściej będziemy mieli właśnie do czynienia z dżihadystami
i radykałami sponsorowanymi przez Arabię Saudyjską i U.S.A.

A wahabici i salafici nie dość, że groźni są politycznie, to prezentują
wyjątkową jałowość duchową. Są oni równie nieprzydatni w kierowaniu laickiej
cywilizacji zachodniej na drogę prowadzącą do oświecenia i przebudzenia
duchowego, co np. wyznawcy potwora spaghetti czy Koziołka Matołka -
w odróżnieniu od regularnych muzułmanów praktykujących sufizm.

5. Data: 2018-11-17 17:00:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2018 o 22:34, XL pisze:
> Tyle meczetów u nas, ile katolickich kościołów u nich - i gra gitara.
> ?

idziecie leb w leb a nawet jeszcze ich przewyzszacie swoja postawa,
myjesz nogi przed modlitwa?

--
gazebo

6. Data: 2018-11-17 18:05:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> obywateli pochodzenia tatarskiego, zamiast dołożyć starań, żeby byli odtrutką

Nie piszesz do idiotki.
Piszesz rzeczy dla mnie znane i oczywiste.
I nie udawaj sam, że jesteś idiotą i nie rozumiesz, o czym piszę.

--
XL

I Bóg stworzył...
Jaki Geremek, taka opozycja.