Re: Istota homoseksualizmu.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Istota homoseksualizmu.
Date: Mon, 11 Jun 2018 05:50:24 +0200

W dniu 10.06.2018 o 21:50, XL pisze:
> [...]

1)

> To nie jest kwestia wiary, tylko poglądów. Poza tym niby dlaczego to
> ja mam PRZEJĄĆ poglądy Twoje czy jakiegoś tam Łęcickiego zamiast
> przeciwnie? No daj spokój, stać mnie na własne, tak jak Was. I przy
> własnych pozostanę. :-)

Gdybyś była Człowiekiem miałabyś odwagę spojrzenia w zwierciadło własnej
duszy i zapoznania się z tym co o kobietach myślą mężczyźni. A tak
jesteś zwyczajnym zwierzęciem, złem żywiącym się cierpieniem słabszych.
Kobiet nadużywającą swej siły seksualnej do dominowania ze strachu, że
ktoś może zdominować ciebie. Jesteś nieufną oszustką, która zawsze musi
wygrywać, co widac po sposobie prowadzenia przez ciebie dyskusji.

LeoTar Gnostyk