Jądra po przepuklinie....

1. Data: 2006-11-18 21:19:26

Temat: Jądra po przepuklinie....
Od: "Sky Walker" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jakiś czas temu poruszałem podobny temat, teraz mam pytanie, 2
grudnia będzie 2 miesiące od mojej operacji na przepukline-miałem wtedy
drobne kłopoty, bo był spory obrzęk prawego jądra, a teraz już niby obrzęku
nie ma, ale prawe jądro jest o wiele twardsze od lewego i lewe wisi sobie
dosłownie swobodnie a prawe jest wyżej tak jakby coś je trzymało i wygląda
to mniej więcej tak że jądra nie są na jednakowym poziomie, tylko prawe
wyżej, podniesione a lewe wisi niżej.
Czy to jest normalne??

2. Data: 2006-11-19 09:30:18

Temat: Re: J?dra po przepuklinie....
Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest normalne. Każdy zdrowy mężczyzna tak ma.

Drętwienie rąk w czasie drzemki
[pyt] Co to jest?
[leki]Bromergon + antykoncepcja
Próba Rivolty.