JAK TO JEST?

21. Data: 2007-11-01 14:18:49

Temat: Re: JAK TO JEST?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
news:1193911721.405821.278930@d55g2000hsg.googlegrou
ps.com...
On 1 Lis, 11:03, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

s.com...
> [...]
s.com...
> [...]
ps.com...

> Aaa, chyba nie "morze", a "moze"
> a z reszta nie wiem.
> czy to wazne?
> wazne zebys byl bogaty!
> i juz
>
> J-23
>
> Pokaż swoje walory, bo może starczy postawić Niemiroffa.

Niemiroff to ochyda.
Gorszy od siwuchy.

J-23; wielki stary brodaty chudy i zylasty

Wiedziałem - stręczyciel!!!

22. Data: 2007-11-01 15:53:48

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> [...]
> W ramach prezentu zapoznawczego chetnie przyjme auto cabriolet,
> koniecznie dwomiejscowy, bo bardzo lubie jezdzic sama.

Siedzisz równocześnie na dwóch miejscach? - odpadasz w przedbiegach :-D

> morze byc

I w dodatku analfabetka... On lubi wykształcone i inteligentne.

> Mercedes SLK.
>
> To tyle tytulem warunkow wstepnych.
>
> J-23
>
> PS. najlepiej zebys mial 100-lat, zadnych spadkobiercow, i po naszym
> slubie szybko zszedl z tego padolu

Aby tyle wymagać, trzeba być chociaż niezłą... Nie sądzę, abyś w ogóle
dostała się na przedwstępny casting :-)

--
XL wiosenna

23. Data: 2007-11-01 16:09:26

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> I w dodatku analfabetka... On lubi wykształcone i inteligentne.

Dziwne, ze jeszcze z toba rozmawia, glupio-pizdowata kretynko

> Aby tyle wymagać, trzeba być chociaż niezłą... Nie sądzę, abyś w ogóle
> dostała się na przedwstępny casting :-)

Hehe, debilka - wirtualnie zazdrosna.
Wypierdalaj.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

24. Data: 2007-11-01 16:28:03

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Dziwne, ze jeszcze z toba rozmawia, glupio-pizdowata kretynko

A sobie się nie dziwisz?
Durniu?

> Hehe, debilka - wirtualnie zazdrosna.

Nie wirtualnie, lecz realnie :-)

> Wypierdalaj.

Przyznaj się, masz nadzieję, że nigdy nie spełnię tej prośby. No, już
nie bój się, zostanę :-)

--
XL wiosenna

25. Data: 2007-11-01 16:51:37

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> A sobie się nie dziwisz?
> Durniu?

Odpowiedz godna glupiej pizdy.

> Przyznaj się, masz nadzieję, że nigdy nie spełnię tej prośby. No, już nie
> bój się, zostanę :-)

Sadze, ze to przejsciowe.
Jak dzieciaki beda ryczec z glodu to w koncu ruszysz tlusty zad sprzed
kompa.
Bo przeciez sama nie pomyslisz w tym tepym kurwa mozdzku idiotko.

26. Data: 2007-11-01 16:53:05

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> [...]
> kompa.
> Bo przeciez sama nie pomyslisz w tym tepym kurwa mozdzku idiotko.

To dzieciaki gotują dla mnie :-)
Jesteś skazany na dośmiertną frustrację, niestety :-)

--
XL wiosenna

27. Data: 2007-11-01 16:54:02

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To dzieciaki gotują dla mnie :-)
> Jesteś skazany na dośmiertną frustrację, niestety :-)

Gadam z tobą tylko dlatego, że mi sie nudzi dziś. Na bezrybiu...

--
XL wiosenna

28. Data: 2007-11-01 17:02:41

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> To dzieciaki gotują dla mnie :-)
> Jesteś skazany na dośmiertną frustrację, niestety :-)

Do tego jestes zjebana pseudopsycholog hehe.
Chcialas cos madrego powiedziec a wyszlo jak zwykle niedorajdo.
Siedz przed kompem i rozmawiaj z bachorami, jedynie jak ci zarcie pod pizde
podstawia, mamusiu hehehehe!
Dorosnij - doslownie i w przenosni....

29. Data: 2007-11-01 17:04:46

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Gadam z tobą tylko dlatego, że mi sie nudzi dziś. Na bezrybiu...

Nudzi sie tylko osobom ktore nie maja mozgu, sa tepe w chuj itp.
Ty co chwile wpierdalasz F5, bo z wypiekami na ryju czekasz, az ktos ci
odpisze i sie spuszczasz na sama mysl o tym, taka jestes ograniczona.
A teraz wypierdalaj, bo ide na obiad i nie chce sobie go obrzydzac wywloko.

30. Data: 2007-11-01 17:17:00

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> [...]
> odpisze i sie spuszczasz na sama mysl o tym, taka jestes ograniczona.
> A teraz wypierdalaj, bo ide na obiad i nie chce sobie go obrzydzac wywloko.

Nie myśl o mnie tyle, bo się udławisz :-D

--
XL wiosenna

CHRZAN...
ADDENDUM...