Re: JAK ŻYĆ GDY KTOŚ NIE KOCHA...?

From: " Daria" <m...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: JAK ŻYĆ GDY KTOŚ NIE KOCHA...?
Date: Fri, 16 Sep 2005 01:45:20 +0000 (UTC)

madzia <e...@o...pl> napisał(a):

> Hej mam na imię Magda mój problem stwarza mi wielki kłopot.....od dawna
kocham
> pewnego chłopa który ma na imię Krystian. Ta bezgraniczna miłość trwa bardzo
> długo i strasznie mnie gnębi. I jak tu żyć gdy ktoś ...gdy ktoś naprawdę nie
> kocha. Rozmawiałam z nim na ten temat już kilka razy a on stwierdził, ze
może
> mnie pokochać jak siostrę a nie dziewczynę. Nie wiem co mam począć ta myśl
nie
> daje mi spokoju za bardzo go kocham. Strasznię na tym cierpię. Moja mama
> [...]

Jak przestaniesz na niego zwracac uwage to moze wtedy toba sie zainteresuje.
Najlepiej zebys zaczela spotykac sie z jakims chlopakiem Jesli bedziesz mu
sie narzucala skutek bedzie odwrotny od tego jak bys chciala. Po co wogole
czynilas mu wyznania? Jeszcze nikt nikogo na sile do lozka nie polozyl. Co to
znaczy, ze sobie nie poradzisz? nie mazgaj sie. Nijedna kobieta byla w
podobnej sytuacji i poradzila sobie. Powodzenia.