JEDNORAZOWY DODATEK ZUS

11. Data: 2005-06-16 06:15:08

Temat: Re: JEDNORAZOWY DODATEK ZUS
Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-15 23:06,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Zbigniew
Andrzej Gintowt napisał(a):

> Niezależnie od tego komu ile wypadnie, uważam, że jest to nędzny ochłap
> rzucony ON i mający robić za kielbasę wyborczą, bo innego uzasadnienia nie
> potrafię wydedukować, a ponadto odbieram to jak plunięcie w twarz ludziom
> zaliczanym do ON przez arogantów rządzacych naszym krajem. Nie liczmy na
> godne traktowanie nas.

Dzień Dobry
Niestety prawda troch to przypomina piosenkę z pewnego popularnego
programu tv "coraz śmielszy człek w wydatkach bo chce wydać do ostatka"
Pozdrawiam
Piotr

12. Data: 2005-06-16 13:27:43

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaliczanym do ON przez arogantów rządzacych naszym krajem. Nie liczmy na

Jak mialaby to byc kielbasa wyborcza to musieliby ja dostac wszyscy
pobierajacy swiadczenia z ZUS, a z tego swiadczenia skorzystaja tylko
samotni niepracujacy.

Leszek

13. Data: 2005-06-16 15:18:34

Od: "Małgoś" <m...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości news:d8q57d$q4$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> którzy udzielając informacji telefonicznych lub ustnych nie
> odpowiadają
> absolutnie za to co i komu mówią.
> Nie należy więc brać tego na serio.
>
> Niezależnie od tego komu ile wypadnie, uważam, że jest to nędzny
> ochłap
> rzucony ON i mający robić za kielbasę wyborczą, bo innego uzasadnienia
> nie
> potrafię wydedukować, a ponadto odbieram to jak plunięcie w twarz
> ludziom
> zaliczanym do ON przez arogantów rządzacych naszym krajem. Nie liczmy

Gdyby tego typu post napisał facet, tez byś zacytował te powiedzonko??
Z dalszą częścia Twojego postu się zgadza. Ale nie wiedziałam,że
publikujemy tu tylko
oficjalne wersje. Nie bede juz pisac zasłyszanych wiadomości , za ta
która juz powstała przepraszam wszystkich pokrzywdzonych:)

--
Małgoś:)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. Data: 2005-06-16 20:10:37

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2005-06-17 15:14:57

Od: Judash <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jak w koncu to liczyc?Ja I-GRUPA, mama emerytura po20-stu latach pracy
ze wzgledu na mnie.Mieszka tez u mnie babcia i dziadek, czy musze
sumowacwszystkich dochody, czy kazdy osobno sklada wnioski?

16. Data: 2005-06-20 22:38:40

Od: zet <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

w zusie poinformowano mnie że rodzice rencisty się nie wliczają do dochodu

Wakacyjnie czyli byłem w Chorwacji :-))
Każdy z nas coś łyka...
Re: zagadka
Re: zagadka