JEST album "Włóczkowe przytulanki"

11. Data: 2005-12-26 12:37:04

Temat: Re: JEST album "Włóczkowe przytulanki" - prosba
Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ktos bedzie tak bardzo kochany i podesle mi to czego nie sciagnelam?
Widze, ze niektorym sie udalo. Przerobione na jpg nie zajmuja az tak duzo
miejsca co w oryginale. Tylko, ze dotarlam zaledwie do 32 skanu (tzn. duzego
zdjecia ryby). Bylabym bardzo, bardzo, bardzo wdzieczna... Bo moj chrzesniak
i jego siostra blizniaczka niedlugo koncza roczek i juz myslalam, ze bede
miala dla nich fajne prezenty...

--
Inez

12. Data: 2005-12-26 16:08:42

Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i jego siostra blizniaczka niedlugo koncza roczek i juz myslalam, ze bede

Eh, jestem w tej samej sytuacji co Ty. Przed świętami tyle roboty, że nie
dałam rady ściągnąć, a teraz bu...:(
Gdyby ktoś był taki kochany i zechciał przesłać to i ja bardzo poproszę:)
Pozdrawiam
Kasia

13. Data: 2005-12-27 00:13:32

Temat: Re: JEST album
Od: "dommi " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasik <k...@i...pl> napisał(a):
> [...]
> dałam rady ściągnąć, a teraz bu...:(
> Gdyby ktoś był taki kochany i zechciał przesłać to i ja bardzo poproszę:)

Ja rowniez sciagnelam tylko troche -niestety nie mialam czasu na wiecej :(
Dolaczam sie wiec do prosb!
Pozdrawiam, Dommi (Wwa)

14. Data: 2005-12-27 09:03:22

Od: k...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja rowniez sciagnelam tylko troche -niestety nie mialam czasu na wiecej :(
> Dolaczam sie wiec do prosb!
> Pozdrawiam, Dommi (Wwa)

Wyślę Ci dzisiaj.
Pozdrawiam
Kasia

15. Data: 2005-12-27 20:49:28

Temat: Re: JEST album "Włóczkowe przytulanki"
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik osewa napisał:

> dzisiaj kliknęłam na link, gdzie wrzuciłam skany książki i niestety - ktoś
> zgłosił ją do administracji (mimo,że była zahaslowana) i wszystko usunęli,
> szkoda, kto ściągnąl wcześniej - ten ma

Buuuu :-(((
Skonczylam na zebrze ze strony 65. Do kogo sie ladnie usmiechnac o
reszte ? ;)

Z gory wielkie dzieki !
Asia

p.s. widocznie wlaza wszedzie i sprawdzaja :( szkoda pracy.... dobrze,
ze chociaz ktos siagnal calosc !

16. Data: 2005-12-27 21:14:31

Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z gory wielkie dzieki !
> Asia
>
> p.s. widocznie wlaza wszedzie i sprawdzaja :( szkoda pracy.... dobrze,

wysłałam:)

17. Data: 2005-12-27 21:17:20

Od: Shaa <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Dec 2005 22:14:31 +0100, kasik <k...@i...pl>
wrote:

> wysłałam:)

Rany, a ja myślałam, ze to tam na dłużej ;(
Czy mógłby ktoś wysłać to do mnie, matolicy na adres s...@i...pl?

--
pzdr.
Shaa

18. Data: 2005-12-28 08:57:06

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasik wrote:

> wysłałam:)

Czy ja też mogę prosić, bo tylko ze 3 sztuki sciagnęłam?
Na konto b...@k...pl.

Pozdrawiam
Bea

19. Data: 2005-12-29 06:59:27

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja rowniez sciagnelam tylko troche -niestety nie mialam czasu na wiecej :(
> Dolaczam sie wiec do prosb!
> Pozdrawiam, Dommi (Wwa)
>
> U mnie tak samo tylko zdążyłam oczy nasyciś tymi cudeńkami a już zniknęły.
Jeśli ktoś zdążył to bardzo proszę o przesłanie

Pozdrawiam
Bożena z Tarnowskich Gór

b...@o...pl

[xxx]pomocy-wilki
Książka "Włóczkowe przytulanki" - PYTANIE
[OT] Moje dzieło
[chwalipieta] swiatecznie
Zdjęcia ze spotkania w Poznaniu