Re: JP2 o Jaruzelskim

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 17 Apr 2018 22:05:04 -0700 (PDT)
Subject: Re: JP2 o Jaruzelskim
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 05:39:11 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Komuny nienawidzę, ale właśnie reformy Wilczka były czymś niezwykłym

Chyba tylko ten jeden się ratuje.
Jednak jestem zdania, że do lepszego waflowania się online z Iksi nie musicie
zakładać sobie nawzajem na dyńki klap od jaruzela w roli naszyjników.

Gdyby tu pisywał niejaki Jacek Biały znany z soc.culture.polish (popularnie
ściepy) i z siostrzanej grupy pl.soc.polityka, to by suchej nitki na Was
nie zostawił za powielanie tez Mi...mi...mi...

Ja jednak przedstawię wam szansę skiciorowania zamiast od razu skiepścić.
Po pierwsze z tej racji, że kiedyś sam tak myślałem, zanim przemyślałem
tę sprawę i chodzi tutaj o skutek w postaci skancerowania całego pokolenia,
któremu w stanie wojennym odebrano możliwość prawidłowego rozwoju.
Gdybym wyłożył tu całość argumentów, to pewnie by mnie wsadzili za zamiar
obalenia siłą ustroju albo dopadł mnie jak Leppera (wroga nr 1 dwupartyjnej
patokracji i jej odprysków) - seryjny. Bo ta patokracja jest właśnie wynikiem
stłumienia i infiltracji karnawału Solidarności i chyba tak myśli każdy
rozsądny Polak z wyjątkiem starych kiejkutów, którzy nie powinni mieć możliwości
sprawowania jakichkolwiek stanowisk powyżej sołtysa w Koronie Polskiej.