JP2 o Jaruzelskim

61. Data: 2018-04-21 11:12:45

Temat: Re: JP2 o Jaruzelskim
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> ,,Konrad Wallenrod" to dla mnie było absolutne zło. Kiedyś gdy miałem
> fobię anty-papieżo-Franciszkową, to miałem myśli że papież jest takim
> Konradem.
> Ale na szczęście mi to przeszło.

Konrad Wallenrod nie jest postacią jednoznaczną - on i jego naśladowcy.
Weźmy np. Kuklińskiego.

--
XL

62. Data: 2018-04-21 12:23:44

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:

> Na Jaruzelskiego też (jak JPII) wolę patrzeć jako na mędrca, który wybrał
> mniejsze zło dla ratowania kraju. Wszak radzieckie wojska już stały przy
> naszej granicy - gdyby wkroczyły, nie byłoby z czego klecić tej
> Solidarności...

To wersja Jaruzelskiego, wersja ruska jest inna.
Wersja RU:
Wojska owszem stały, ale tylko w celu nastraszenia Polaków.
Ruscy nie chcieli wejść do PL z kilku powodów, nic by nie osiągnęli.

W tym temacie widzę u Ciebie zaległości:)

> Zbrodniarzem jest Kiszczak. Także Wałęsa ma za uszami dosyć
> - nie czarujmy się.

Największe szkody wyrządzili ci od planu balcerka.
Jaruzel to nieszczęśnik i naiwniak którego zachód zrobił w chuja
najpierw dając PL kredyt, a później sankcje.

63. Data: 2018-04-21 14:51:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:

> To wersja Jaruzelskiego, wersja ruska jest inna.

A wersja Twoja?

> Wersja RU:
> Wojska owszem stały, ale tylko w celu nastraszenia Polaków.
> Ruscy nie chcieli wejść do PL z kilku powodów, nic by nie osiągnęli.

Mam gdzieś wersję RU.

> W tym temacie widzę u Ciebie zaległości:)

Nie studiuję wersji RU - z założenia od zawsze są sprzeczne z moim
interesem.

> Największe szkody wyrządzili ci od planu balcerka.
> Jaruzel to nieszczęśnik i naiwniak którego zachód zrobił w chuja
> najpierw dając PL kredyt, a później sankcje.

JPII sądził widać inaczej.

--
XL

64. Data: 2018-04-23 10:23:21

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 kwietnia 2018 08:07:46 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Szkoda że popełnił samobójstwo i to na starość, nie mógł parę lat
> poczekać? Ale depresja nie wybiera...

tak samo, jak leppera. ale mniejsza o to.

wiesz dobrze pinokio, ze to te ssyny przylozyly do tego raczke.
ale h.. tam. dziwi mnie tylko, ze we smolenskim morderstwie
dochodzenie, jak najslusznuiej, do prawdy dochodz,
ale w jednostkowych, jak takos nie bardzo.

pomijajzc.
teraz, na ten przy klad, zaareswztowuja przestepcow,
ktorzy wzieli 100 tysiecy lapowki - a mi to po prostum zwisa.
to tak, jakbym ja scigal zlodzieja, ktory mi ukradl 10 zlotych.
a nie tych, co ukradli mi po 100 tysiecy - bo dokladnie takie przelozenie
pomiedzy 100 tysiecy, a miliard.

masz racje pinokio; to tylko, przy odbieraniu zycia i oskubywaniu do bialej
kosci narodu, zwykla, nic nie znaczaca, szkoda

jacek

65. Data: 2018-04-23 10:41:42

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 kwietnia 2018 09:05:13 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Skoro JPII Jaruzelskiego szanował, to musieli obaj wiedzieć o czymś, o czym
> nikt poza nimi dwoma nie wie - i ja wierzę JPII, a nie Tobie. Sorry :-)
>
> --
> XL

mozesz Ikselkus wierzsyyc w co chcesz:)
nawet w slowa pacierza, ktore zwracaja sie wprost do Boga:
"i nie wodz nas na pokuszenie" - tak samo prawdziwe, jakby ktos Tobie
zarzucal: nie zabijaj swego dziecka.

doprawdy bardzo piękna wykładnia twych uczuć, jak i istoty Dobrego Boga Ojca.

pozdrawiam,
jacek

66. Data: 2018-04-25 10:51:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie, Jacku.
WIERZĄC w Boga uznaje się NAJWYZSZE autorytety (Boski i ludzki) - na których się z
ABSOLUTNYM zaufaniem opiera, szczególnie w sprawach tzw. nie do rozstrzygnięcia. I
takim najwyższym ludzkim autorytetem był dla mnie JPII. Czyli - z zaufaniem, z
pewnością, jak ślepiec (tak!) na prowadzącym go po wyboistej górskiej ścieżce,
polegam na Jego opiniach kiedy nie potrafię albo po prostu nie czuję się władna czy
upoważniona ocenić danej sprawy. Także kiedy po prostu robić tego nie chcę.

Niewierzący autorytetów ,,nie potrzebują". Są sami dla siebie najwyższymi
autorytetami. Gorzej, że roszczą sobie nimi być też dla wierzących - mając ich za
gorszych od siebie. Jednak dziwna rzecz - zdobycie tego ich zaufania bardzo jest dla
nich cenne, chcieliby zastąpić im i Boga, i ludzkie autorytety.
A przecież mogliby po prostu w cichości (bo nie powiem, że w cichości ducha - wszak
nie wierzą) cieszyć się sobą i wysławiać przed samym sobą ten swoj najwyższy ludzki
autorytet...

67. Data: 2018-04-25 11:08:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-25 o 10:51, i...@g...pl pisze:

> Niewierzący autorytetów ,,nie potrzebują". Są sami dla siebie najwyższymi
autorytetami.

Bzdura. Nie można znać się na wszystkim.

> Gorzej, że roszczą sobie nimi być też dla wierzących - mając ich za gorszych od
siebie.

Czemu znowu kłamiesz?
Przecież jest dokładnie odwrotnie. To religianci uważają wszystkich
innych za gorszych. Niewierzących i wierzących w inne religie.
Religiantom nikt nie zabrania żyć w/g swoich zasad religijnych (dopóki
nie łamią prawa), za to religianci na siłę chcą swoje zasady religijne
wprowadzać obowiązkowo dla wszystkich.

> Jednak dziwna rzecz - zdobycie tego ich zaufania bardzo jest dla nich cenne,
chcieliby zastąpić im i Boga, i ludzkie autorytety.

Bredzisz jak zwykle.
Twoje urojenia na temat tego czego chcą ludzie niewierzący są zabawne i
dziecinne.

> A przecież mogliby po prostu w cichości (bo nie powiem, że w cichości ducha - wszak
nie wierzą) cieszyć się sobą i wysławiać przed samym sobą ten swoj najwyższy ludzki
autorytet...

A czemu religianci nie mogę w cichości wysławiać tego swojego boga?
Przestaniecie atakować ludzi niewierzących, to ludzie niewierzący nie
będą mięli powodu żeby się bronić.
Tłumaczyłem ci to już wielokrotnie, nawet dzieci to rozumieją.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

68. Data: 2018-04-25 12:45:25

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Biedny, atakowany nie-religiancie - już cię widzę w kraju muzułmańskim.

69. Data: 2018-04-25 13:07:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-25 o 12:45, i...@g...pl pisze:
> Biedny, atakowany nie-religiancie - już cię widzę w kraju muzułmańskim.

Biedna religiantko, jeżeli tu religianci atakują mniej niż tam, to
wszystko w porządku? Możesz tutaj śmiało atakować, bo tam atakują bardziej?
Fajne usprawiedliwienie sobie znalazłaś :):)

Zacznij sprzątanie od własnego podwórka.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

70. Data: 2018-04-25 14:50:25

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> jeżeli tu religianci atakują mniej niż tam, to
wszystko w porządku? Możesz tutaj śmiało atakować, bo tam atakują bardziej?

TY możesz.
Tutaj.
Nie tam.
Bo tam byś nie był taki chojrak, jak tu. Prawda, panie ,,atakowany"?
:->

Freud miał troszkę racji
Badania długofalowe "Dunedin"
Uzależnienie od cukru jak heroinowe
Świat potępił żydowski rasizm!
Trzeba uruchomić Narodowy Program Ojciec-Polak.