Ja też chwale sezamowic Jini

1. Data: 2005-01-06 12:10:32

Temat: Ja też chwale sezamowic Jini
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

No właśnie , jest pycha i ma milion kalorii ale co tam jest zima więc trzeba
troszke tłuszczyku nabrać :)))
Mam tylko jedno pytanie czy ono troche zmięknie bo jak narazie (3 godziny
temu zrobione) to troche chrupie ?
Jak je przechowywać , w lodówce ?

pozdr Magda cała w sezamie

1. Data: 2005-01-06 12:16:01

Temat: Re: Ja też chwale sezamowic Jini
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Meg wrote:
> [...]
> trzeba troszke tłuszczyku nabrać :)))
> Mam tylko jedno pytanie czy ono troche zmięknie bo jak narazie (3
> godziny temu zrobione) to troche chrupie ?

Jini pisala, ze przygotowac dzien przed konsumpcja. Zmieknie, jak wchlonie
troche wilgoci z masy, ale mi taki "chrupki" tez smakowal, przypominal
sezamki.

> Jak je przechowywać , w lodówce ?

W lodowce najbezpieczniej, ale ja go trzymalam w chlodnym miejscu poza
lodowka, z obawy by nie wchlonal roznych miesnych zapachow (marynowal mi sie
schab w miodzie, musztardzie i _czosnku_;)).
Ania

1. Data: 2005-01-06 12:23:35

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jini pisala, ze przygotowac dzien przed konsumpcja. Zmieknie, jak wchlonie
> troche wilgoci z masy, ale mi taki "chrupki" tez smakowal, przypominal
> sezamki.

widać nie doczytałam , to dobrze sie składa bo jutro bedzie główna
konsumpcja :))

> W lodowce najbezpieczniej, ale ja go trzymalam w chlodnym miejscu poza
> lodowka, z obawy by nie wchlonal roznych miesnych zapachow (marynowal mi
> sie schab w miodzie, musztardzie i _czosnku_;)).

no tak , moze ja też ulokuje go np. na parapecie w kuchni

dzięki i pozdr Magda co bierze sie jeszcze za tort

1. Data: 2005-01-06 12:26:20

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Meg wrote:

> no tak , moze ja też ulokuje go np. na parapecie w kuchni

Jezeli nie masz pod nim kaloryfera ;).

> dzięki i pozdr Magda co bierze sie jeszcze za tort

Zycze, zeby wyszedl rownie smaczny, jak efektowny :).
Ania

1. Data: 2005-01-06 12:44:59

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

miło mi bardzo :-)
a ja Wam powiem, że na mnie czeka w lodówce przepyszne Rafaello na
krakersach
mniam ....

Jini - anioł kobieta, co czasem miewa rogi ;-)

1. Data: 2005-01-06 13:13:06

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> miło mi bardzo :-)

nam tym bardziej :))

> a ja Wam powiem, że na mnie czeka w lodówce przepyszne Rafaello na
> krakersach
> mniam ....

ja zaczynam powoli dojrzewać do tego rafaello :))
chyba zrobi sie w przyszłą sobote

pozdr Magda

1. Data: 2005-01-06 13:14:27

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zycze, zeby wyszedl rownie smaczny, jak efektowny :).

a dziękuje bardzo , przyda sie dobre słowo bo w tortach nie jestem dobra ale
jak na razie biszkopty cudo :)))

pozdr Magda

1. Data: 2005-01-06 13:18:32

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dziękuje bardzo , przyda sie dobre słowo bo w tortach nie jestem dobra
> ale
> jak na razie biszkopty cudo :)))

a to zazdroszczę - ja nie mam ręki do biszkoptów... z tego przepisu co
wszystkim wychodzi... mi pięknie wyrasta a potem o połowe opada :-((
wprawdzie da się zjeść i zakalca nie ma... ale do ideału wiele im brakuje...

Pozdrawiam!
Jini.

1. Data: 2005-01-06 13:20:05

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja zaczynam powoli dojrzewać do tego rafaello :))
> chyba zrobi sie w przyszłą sobote

ostrzegam przed Rafaello... przez to, że nie jest za słodkie i takie
pyszniutkie... można je jeść, jeść, jeść................... ;-)

Jini.

1. Data: 2005-01-06 13:25:30

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkim wychodzi... mi pięknie wyrasta a potem o połowe opada :-((
> wprawdzie da się zjeść i zakalca nie ma... ale do ideału wiele im

mi też zawsze opadał biszkopt i nie było mowy o rozcięciu go na dwa, ale tym
razem jestem w szoku , zastosowałam inną technike studzenia go : skróciłam
czas pieczenia o ok 5 min , wyłączyłam piekarnik nie otwierając go w żadnym
wypadku i zostawiłam go tak na jekieś 15 min , potem otworzyłam pomału
piekarnik i jeszcze poczekał chwil kilka aż powedrował na stół>
Jest piękny , aż nie moge wyjść z podziwu i to z 4 jajek

pozdr Magda

rybne spaghetti
Co robic dalej z tym kardamonem?
[P] Faworki
Wartosc energetyczna - pomiar!
Parowki w ciescie - pytanie technologiczne ;-)