Spotkanie "górnosląskie" ;-)))

1. Data: 2005-01-11 11:20:58

Temat: Spotkanie "górnosląskie" ;-)))
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby nie gmatwać dalej poprzedniego wątku spotkaniowego po "burzliwych"
konsultacjach z Mychą via GG ;-))) proponuję :

termin - 5 luty 2005 r. ( sobota )

miejsce - Katowice, dokładniej za lokalem trzeba się rozejrzeć.
( ponieważ widzę, ze wiele osób przyjezdnych, to może jednak nie u Kuleczki na
Brynowie, bo to jednak dodatkowy kawałek dojazdu, tylko jakaś knajpa w
centrum; "ożenię" w szukanie mojego kuzyna - mieszka w samym centrum Katowic )

czas - około 10:00, 11:00 ( teraz krótkie dni, a prace zdecydowanie lepiej się
ogląda w dziennym świetle ;-)))

uczestnicy - wszelkie techniki robótkowe dozwolone ;-))) ( nawet frywolitki, co
się za nie 'Nigdy w życiu' nie wezmę ;-)))

Hmmm, to chyba wszystko ;-)))

Krysia ( Gliwice )
GG: 2976746

PS: ( od Mychy z GG ;-)))
Mycha (12:14)
napisz, że łzy wzruszenia z powodu gestu koleżanek (to o tym czekaniu na mój
powrót) zalewają mi klawiaturę i dlatego nie mogę osobiście napisać na grupkę...

1. Data: 2005-01-11 13:48:46

Temat: Re: Spotkanie "górnosląskie" ;-)))
Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi też jakośMychy brakuje
Aramis

www.aramis.free.pl

1. Data: 2005-01-11 15:00:12

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Błagam tylko sprawdźcie wcześniej od której knajpa czynna :)
Małgoha

1. Data: 2005-01-11 16:21:29

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super, to ja się piszę obiema łapkami!
Aga (Tychy)

1. Data: 2005-01-11 16:42:28

Od: "Nancy" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

mieszkam w centrum Katowice. Moge cos zaproponować, ale mysle ze ważne jest
to ile nas bedzie:)

Nancy

1. Data: 2005-01-11 16:53:36

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Brynowie, bo to jednak dodatkowy kawałek dojazdu, tylko jakaś knajpa w
> centrum; "ożenię" w szukanie mojego kuzyna - mieszka w samym centrum

Na słowackiego na przeciwko salonu plusa jest knajpa gdzie jest swietne
grzane wino . schodzi sie tak jakby do piwnicy, nazwya sie chyba Uderaga
albo jakos tak. i jest tam jakby tez boczna izba to by nam nie przeszkadzali
:)
na slowackiego jest tez Meksykanska, ale oni tam lubia zeby cos u nich
zjesc.
W samym centrum jest jeszcze CityPub ( prawie na przeciwko jest fajna
pasmanteria ;)) no i na stawowej tez by sie cos znalazlo :)
jesli chodzi o Katowice to mozliwosci jest duzo :)
Ania

1. Data: 2005-01-11 18:28:27

Od: "Nancy" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carmen" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na słowackiego na przeciwko salonu plusa jest knajpa gdzie jest swietne
> grzane wino . schodzi sie tak jakby do piwnicy, nazwya sie chyba Uderaga

Po pierwsze nie na słowackiego:) tylko na opolskiej
Po drugie juz tam salonu Plusa nie ma (jest Second Hand)
Po trzecie chyba inaczej troszke sie nazywa:) (Unurraga)

Nie mowie ze złości tylko, żeby zapobiec nieporozumieniom. Mysle,ze
moglibyśmy tam nie trafic:)

Nancy

1. Data: 2005-01-11 18:34:24

Od: "Nancy" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nancy" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> Po pierwsze nie na słowackiego:) tylko na opolskiej
> Po drugie juz tam salonu Plusa nie ma (jest Second Hand)
> Po trzecie chyba inaczej troszke sie nazywa:) (Unurraga)

Undurraga miało być (zjadło mi d)
Adres faktycznie to Slowackiego, ale fizycznie jest umieszczony na Opolskiej
(zreszta Plus był na przeciwko własnie na Opolskiej)

Nancy

1. Data: 2005-01-11 18:56:08

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> centrum; "ożenię" w szukanie mojego kuzyna - mieszka w samym centrum Katowic )

OK, może być gdzieś w centrum, choć do mnie dojazd jest b.dobry (3
przystanki, dużo autobusów).
Mam jeszcze wielką prośbę - bardzo bym prosiła o jakiś lokal dla
niepalących - nie chcę podtruwać Dzidziusia...
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka)

1. Data: 2005-01-11 19:49:45

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Kuleczko a widzisz ile nas ma być? Jesteś pewna,że wiesz co czynisz
zapraszajac tyle miłośniczek kawy?
Czy dobrze zrozumiałam że ma Was być dwie kuleczki? Gratuluje!
Małgorzata

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.robotki-reczne

xxx mulina
[szycie] maszyna do szycia - jaka kupic?
Gdzie można nauczyć się tkactwa?
xxx poszukuje
[szydelko] jak to zrobic?