Jabłoń - szukam dobrej odmiany

11. Data: 2006-09-03 14:09:32

Temat: Re: Jabłoń - szukam dobrej odmiany
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"leku" <l...@p...wprost.pl> wrote in message
news:edem6j$ptn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A czy możesz coś polecić właśnie na musy i szarlotki :)
>
> , odmiana deserowa raczej. Parę tygodni

Papierówka Na musy także do naleśników i szarlotek. I jest wczesna, inne
odmiany wczesne nie są aż tak smaczne, a późniejsze już na tyle tanie, że
nie opłaca się zajmować nimi małej działki.

12. Data: 2006-09-03 18:28:33

Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo trudny. Tym bardziej, że każdy ma swoje ulubione odmiany.
> A kupuj teraz jabłka różnych odmian, delektuj się , ciamkaj itp.
> no i szukaj interesujących Cię informacji. Drzewka sprzedają, gdy opadną
> liście. Do tego czasu będziesz ekspertem.
> Kto tę jedna sztukę będzie zapylał ? Pozwolisz sąsiadom ?
> Masz odpowiednich ? :-)

Sąsiadom nie brakuje ... drzew, tak że z zapylaniem nie powinno być problemu
:) Cóż pozostaje mi się zagłębić w niuanse smakowe rodzimych
jabłoni przed ewentualnym zakupem drzewka ;-)

pozdrawiam
leku

jablka do identyfikacji - zdjecia brak
"trawy, turzyce, sity, kosmatki"