Jacek wie!

1. Data: 2003-10-25 10:56:01

Temat: Jacek wie!
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj rano dostalem na priva maila od Jacka. Po wielu godzinach moje opory
moralne (nie cytuje sie prywatnej korespondencji na forum publicznym)
zostaly zmiazdzone przez WAGE wiedzy zawartej w mailu Jacka.
Prosze szanownych forumowiczow(?) Jacek WIE NA CO WKROTCE ZACZNA WYMIERAC
OPTYMALNI!!!!!
Czyz nie bylo by zbrodnia przeciw ludzkosci zachowanie w tajemnicy tej wagi
informacji?
Jacek nie badz swinia (oups! toc to optymalni wynosza swinki na piedestal),
Jacek nie badz serce kapusty (tak bedzie lepiej) podziel sie swoja wiedza z
ludem.
2 miliony (wg Wprost) optymalnych, cale mnostwo zainteresowanych,
zastanawiajacych sie, lamiacych sie, myslacych o... itd, itp, pomysl Jacku o
tych milionach (wg Wprost) i oswiec ich!
Wyobraz sobie te miliony (wg Wprost) nawroconych na salate Opty , z piesnia
na ustach, z rozwinietymi sztandarami, na ktorych twoje imie wypisane jest
zlota nitka, rozbijajacych kurniki -te wstretne jaja naszpikowane
choresterolem, masakrujacych swintuchy niepoprawne politycznie - trzy palce
tluszczu pod skora zamiast 2-3 milimetrow jak byc powinno, pchajacych na
stosy krowy ktorych mleko zawiera wiecej tluszczu niz zero przecinek zero
zero zero patrz dobrze na koniec.
I to wszystko dzieki twojej wiedzy!
Nie wahaj sie!
Ocal ludzkosc!
PRZEMOW!!!!

Jurek

PS: zyczenia konczoce twoj mail sa swiadectwem wielkosci twojego serca i
szlachetnosci twego charakteru

2. Data: 2003-10-25 11:41:42

Temat: Re: Jacek wie!
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zostaly zmiazdzone przez WAGE wiedzy zawartej w mailu Jacka.
> Prosze szanownych forumowiczow(?) Jacek WIE NA CO WKROTCE ZACZNA WYMIERAC

A mnie nie przysłał tak ważnej informacji. Zostałem pominięty, czuję się
zdołowany i aż drżę z niepokoju, co też ten post mógł zawierać. Jak zaraz
nie wymrę, to się chyba pochlastam :). Mnie pominąć.....wrrrrrrrrrrr

Puki co, to na razie pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2003-10-25 12:42:13

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
Jacek WIE NA CO WKROTCE ZACZNA WYMIERAC
> OPTYMALNI!!!!!

Mysle, ze beda dobijani przez agentow ZUS u, ktory nie przewidzial
wyplacania emerytur dluzej niz 15lat :)
maf

4. Data: 2003-10-25 13:50:11

Od: "Adamo Il" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarekF <m...@a...i.p.pl> napisał(a):

> Mysle, ze beda dobijani przez agentow ZUS u, ktory nie przewidzial
> wyplacania emerytur dluzej niz 15lat :)
> maf

Ale jest też szansa, że dzięki optymalnym nasz system emerytalny będzie miał
się wyjątkowo dobrze. Chyba oficjalnie nie ma żadnych danych na temat, czy DO
wpływa na ww opcje...

Pozdrawiam,
Adam Il.

5. Data: 2003-10-25 16:40:55

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A mnie nie przysłał tak ważnej informacji.

Dostałem na priva list, ale nie było w nim informacji "NA CO WKROTCE ZACZNA
WYMIERAC
OPTYMALNI!!!!!"

Tekst wskazywał na niepokojący fakt, że pensjonariusz zakładu zamkniętego ma
dostęp do sieci.

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2003-10-25 17:16:19

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> OPTYMALNI!!!!!"
>
> Tekst wskazywał na niepokojący fakt, że pensjonariusz zakładu zamkniętego

Witam
ja tez dostalem na priva.
Moze to jakis nowy pomysl, "dyskusja na privach?"
pozdrawiam
maf

7. Data: 2003-10-25 17:32:01

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
bne92r$hrl$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
> OPTYMALNI!!!!!"
>
> Tekst wskazywał na niepokojący fakt, że pensjonariusz zakładu zamkniętego

mnie rabnal zaszczyt straszliwy !
drugi mail na priva!!!, ale "serce kapusty" musial sie zmeczyc tym
straszliwym wysilkiem, bo poziom bliski zera absolutnego, niestety energi
zabraklo wiedzacemu

Jurek

8. Data: 2003-10-27 08:27:53

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jurek napisał:
> [...]
> drugi mail na priva!!!, ale "serce kapusty" musial sie zmeczyc tym
> straszliwym wysilkiem, bo poziom bliski zera absolutnego, niestety energi

Boze jak ci zazdroszcze!Do mnie nikt nie napisal.Czuje sie psychicznie
zle.Bo wy wiecie a ja nie.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

9. Data: 2003-10-27 09:59:01

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boze jak ci zazdroszcze!Do mnie nikt nie napisal.Czuje sie psychicznie
> zle.Bo wy wiecie a ja nie.Hafsa
>
> --
alez nie zalamuj sie! on(a raczej ona) wie , oczym mnie i kilka innych osob
poinformowala na priva. Dlatego napisalem na forum publicznym zeby go (a
raczej ja) zmobilizowac do podzielenia sie wiedza z ogolem narodu (a raczej
ludzkosci). Za to Nobel jak w banku!

Jurek

10. Data: 2003-10-27 10:07:26

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jurek napisał:
> [...]
> raczej ja) zmobilizowac do podzielenia sie wiedza z ogolem narodu (a raczej

Jurek,ale ja jestem w nietypowej sytuacji, nosze w sobie kogos ;-), wiec
MUSZE wiedziec.... Hmm.Niestety, moje dobre samopoczucie od kilku
miesiecy nie zniwecza zadne slowa, wiesci, nawet solidne badania naukowe.
Pozdrawiam Hafsa ( ze tez sie ludziom nie nudzi pisac takie bzdety na
priv? a moze chec poznania kogos intersujacego?Bo faceci dostali a
kobiety nie....jak to wytlumaczyc?)
--

lakto-owo-wege
[DO] Za co wylali pana Waszaka?