Jagoda kamczacka , aronia .

1. Data: 2001-12-29 14:52:38

Temat: Jagoda kamczacka , aronia .
Od: "Jacek Wuwer" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym posadzić jagodę kamczacką i aronię . Może ktoś hoduje te roślinki
? Będę wdzięczny za uwagi jak się do tego zabrać i jak nie doprowadzić do
unicestwienia tych pięknych roślin ( zdjęcia widziałem w '' Działkowcu '' )
. Pozdrowienia !

2. Data: 2002-01-02 22:34:06

Temat: Re: Jagoda kamczacka , aronia .
Od: "Sławek B." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu trzeba posadzic w piaszczystej kwasnej ziemi,dodac
kompostu,podscielic albo kora albo igliwiem.Podlewac,odchwaszczac,a jak
zakwitnie i zaowocuje chronic przed ptakami,bardzo im smakuje.

3. Data: 2002-01-06 20:41:59

Od: Anna Rudzińska <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek B." wrote:

> [...]
> kompostu,podscielic albo kora albo igliwiem.Podlewac,odchwaszczac,a jak
> zakwitnie i zaowocuje chronic przed ptakami,bardzo im smakuje.

Witam wszystkich.
piszę po raz pierwszy.
Co do uprawy aronii i jagody kamczackiej - w sklepie ogradniczym z
naciskiem podkreślali, że rosną w normalnej glebie.(nie kwaśnej)
Posadziłam i rosną.
Jeden rodzaj jagody kamczackiej już mi owocował - to chyba ma
odpowiednie warunki.
Jesienią kupiłam "kota w worku" - w sklepie wiedzieli, że to jagoda
kamczacka i że trzeba kupić I oraz II (czyli dwa egzemplarze!)Nie mam
pojęia - do zapylenia krzeżowego? czy może męska i żeńska? Może ktoś
słyszł?
Wyglądają troczę inaczej niż ta któtą już mam.

Anka

4. Data: 2002-01-07 07:02:21

Temat: Odp: Jagoda kamczacka , aronia .
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Rudzińska" <a...@a...net> napisał w wiadomości

> piszę po raz pierwszy.
> Co do uprawy aronii i jagody kamczackiej - w sklepie ogradniczym z
> naciskiem podkreślali, że rosną w normalnej glebie.(nie kwaśnej)
> Posadziłam i rosną.

Zgadza się.

> [...]
> słyszł?
> Wyglądają troczę inaczej niż ta któtą już mam.

Potrzebne są dwie różne odmiany, gdyż kwiaty na tym samym krzaku nie zapylą
się wzajemnie.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2002-01-09 22:01:36

Od: "Jacek Wuwer" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję .Pozdrowienia , Jacek .

~*~*~Szampansko-Szalonej Nocy Sylwestrowej~*~*~
sadzonki oliwek??
sposób na wciornastki???J
Rącznik
Pomysł na palisadę.