Jagoda kamczacka info

31. Data: 2004-11-03 08:22:05

Temat: Re: Jagoda kamczacka info
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odbiór wyłącznie z 'załącznikiem'.:-))
>
> Pozdrawiam
> skryba

W kopercie ???!

Pozdrawia o zgrozo boletus

32. Data: 2004-11-03 16:21:23

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cma4m9$d3p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> > Odbiór wyłącznie z 'załącznikiem'.:-))
> >
> > Pozdrawiam
> > skryba
>
> W kopercie ???!
>
> Pozdrawia o zgrozo boletus

Wystarczy uśmiech całą gębą. Tylko oby się nie okazało, że prawdziwe jest
powiedzinko 'żaden dobry uczynek nie uchodzi bezkarnie'. Na razie jest
zadołowany w zimnym tunelu foliowym, podlany i oczekuje na odebranie.
Wyłącznie do Twoich rąk własnych.

Pozdrawiam
skryba

33. Data: 2004-11-03 16:38:51

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedzinko 'żaden dobry uczynek nie uchodzi bezkarnie'. Na razie jest
> zadołowany w zimnym tunelu foliowym, podlany i oczekuje na odebranie.

Cholera, mam pełne ręce roboty.

Pozdrawia pracowicie boletus

34. Data: 2004-11-03 16:48:48

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cholera, mam pełne ręce roboty.
>
> Pozdrawia pracowicie boletus

Ty i robota.:-))))) Uważaj bo podsłuchujący mogą uwierzyć, że wiesz co to
praca.:-)))

Pozdrawiam leniwie
skryba

35. Data: 2004-11-03 16:58:29

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętnie dam Ci kilka krzaków. Ale jest jeden problem -trzeba
> odebrać je na miejscu , w Lubinie koło Legnicy.Krzaki są
> za duże do wysłania , to dorosłe kilkuletnie rośliny.
> Nie wiem skąd jesteś, ale może warto przyjechac.
> Mirzan

WARTO :)
pzdr z doswiadczenia Kuleczka

36. Data: 2004-11-03 19:45:04

Od: "michalina27" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedzinko 'żaden dobry uczynek nie uchodzi bezkarnie'. Na razie jest
> zadołowany w zimnym tunelu foliowym, podlany i oczekuje na odebranie.

Nasz serdeczny przyjaciel głosi niestety w przeważającej części prawdziwą
teorie:

"za każdy dobry uczynek spotka Cię zasłużona kara, i bacz by nie była zbyt
dotkliwa"
michalina

37. Data: 2004-11-03 20:40:53

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty i robota.:-))))) Uważaj bo podsłuchujący mogą uwierzyć, że wiesz co to
> praca.:-)))
>
> Pozdrawiam leniwie
> skryba

Jestem smakoszem owoców pracy.

Pozdrawia multi-boletus

38. Data: 2004-11-06 08:59:36

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> teorie:
>
> "za każdy dobry uczynek spotka Cię zasłużona kara, i bacz by nie była zbyt

A słowo ciałem się stało. Wykrakałaś
:-)))
Właśnie wczoraj cieńki boluś postawił mi szlaban do swego gg.
:-)))
Samo życie. :-)

Pozdrawiam
skryba

39. Data: 2004-11-06 14:51:27

Temat: Re: Jagoda kamczacka OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba ogrodowy napisał:

> [...]
>>

> A słowo ciałem się stało. Wykrakałaś
> :-)))
> Właśnie wczoraj cieńki boluś postawił mi szlaban do swego gg.

Hola, hola...
Przenieście swoje animozje na priv, bo mi powoli w KF-ie miejsca braknie:-(
Polecam tez lekturkę zasad netykiety.

Pozdrawiam
Marta

PS. Tekst pozostawiono w całości celowo.

40. Data: 2004-11-06 17:10:44

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Marta
>
> PS. Tekst pozostawiono w całości celowo.

Rację świętą masz.

Nie mniej jednak zasady znający omijam je nie bez celu.
Rwnież dla Twojej informacji. Czy jej oczekujesz nie wiem. Przekonany jednak
jestem, że część grupowiczów wiedzieć powinna jakie mogą być konsekwencje
nie przemyślanych zaprosiń. Zwłaszcza tych z czeluści dobrego
czlowieczeństawa wynikających.

Pozdrawiam bez uśmiechów
skryba
Ps. można ten tekst............................... a jednak nie dokończę.
Zrobicie to sami.

kosa spalinowa
żywopłot
tuja - czy jeszcze można ciąć?