Jagody i pierogi Pomocy PLZ

1. Data: 2001-12-13 23:50:27

Temat: Jagody i pierogi Pomocy PLZ
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagody i pierogi.

Czesc,
Ostatnio pierwszy raz w zyciu zrobilam pierogi z miesem.
Wyszly niezle.
Idac za ciosem teraz chce z jagodami (borowkami) ale nigdzie nie znalazlam czy
mozna z mrozonymi borowkami, o swieze teraz trudno;))
Jesli tak to jak przez to przebrnac?????

if

1. Data: 2001-12-14 00:17:55

Temat: Re: Jagody i pierogi Pomocy PLZ
Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli tak to jak przez to przebrnac?????

Oczywiście, że można - tylko trochę się rozpaćka.

*p*

1. Data: 2001-12-14 07:43:21

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-17 22:41:51

Od: "Krzysztof Burmer" <k...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idac za ciosem teraz chce z jagodami (borowkami) ale nigdzie nie znalazlam
czy
> mozna z mrozonymi borowkami, o swieze teraz trudno;))
> Jesli tak to jak przez to przebrnac?????

Witam,
ja jestem swiezo po takim doswiadczeniu. Jeszcze w wakacje zamrozilem chyba
z kilo jagod. Wczoraj zrobilem ciasto na pierogi. Wyciagnolem zamrozone
jagody z lodowki (nie byly posklejane) wsypalem do naczynia i wymieszalem z
odrobina maki. Nastepnie luzeczka nabieralem po kilka (kilkanascie) owocow,
ukladalem na ciescie i sypalem 1/4 lyzeczki cukru. Zalepialem ciasto.
Pierogi na gleboka ,osolona wode. I po kilku minutach gotowe!!
Wyszlo suuuuuuuuuuper
Pozdrowka
KB

Do Krysi