Jagodzianki / ciasto jagodowe

1. Data: 2007-07-17 13:02:05

Temat: Jagodzianki / ciasto jagodowe
Od: "Joanna Konopka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Naszla mnie ochota na jagodzianki, ale troche nie bardzo chce mi sie robic
nasie/dziesiat buleczek.
Czy z ciasta z przepisu na jagodzianki moge zrobic duze jagodowe ciasto? Co
myslicie? Wyrosnie to i upiecze sie jak nalezy?
Pozdrawiam,

Joasia

2. Data: 2007-07-18 19:06:58

Temat: Re: Jagodzianki / ciasto jagodowe
Od: Netusia <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Konopka wrote:

> Czy z ciasta z przepisu na jagodzianki moge zrobic duze jagodowe ciasto? Co
> myslicie? Wyrosnie to i upiecze sie jak nalezy?

Oczywiście, że tak - wychodzi znakomite. Przypomnę tylko o obroczeniu
jagód w bułce tartej.
Pozdrawiam
Aneta

3. Data: 2007-07-19 10:23:28

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jul 2007 21:06:58 +0200, Netusia napisał(a):

> Aneta

Odbierz maila :)
--
Elżbieta

4. Data: 2007-07-19 17:22:15

Od: Netusia <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> Odbierz maila :)

Jeśli to do mnie - to nic nie dostałam.

Pozdrawiam
Aneta

5. Data: 2007-07-20 09:04:38

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jul 2007 19:22:15 +0200, Netusia napisał(a):

> Jeśli to do mnie - to nic nie dostałam.

:(
a przecież wywaliłam pułapkę
--
Elżbieta

6. Data: 2007-07-20 09:12:34

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@o...peel> wrote in message

> :(
> a przecież wywaliłam pułapkę
> --
> Elżbieta

Ale tylko pół, a trzeba było całą łapkę...

7. Data: 2007-07-20 09:17:35

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jul 2007 19:22:15 +0200, Netusia napisał(a):

> Jeśli to do mnie - to nic nie dostałam.

poszło jeszcze raz.
--
Elżbieta