Jaja w proszku, czyż to nie profanacja ?!

11. Data: 2006-08-09 08:21:28

Temat: Re: Jaja w proszku, czyż to nie profanacja ?!
Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stan napisal(a):
> pozdr

Jajka w proszku to glownie dodatek dla przemyslu spozywczego.
Uzywa sie go dla potrzeb masowej produkcji piekarniczo-cukierniczej
i gastronomii ( tej masowej, jak Mc Donalds, czy KFC). Ekonomizacja
produkcji
i potrzeby szczegolnego nadzoru sanitarnego wymagaja stosowania w
przetworstwie spozywczych gotowych mieszanek.
Najczesciej jajko zastepuje sie preparatami sojowymi i jest to sztuczne
jajko.
Bialko sojowe ma zblizone wlasciwosci do jajka kurzego.
W masowej gastronomii, czy przetworstwie, ogranicza sie w ten sposob
mozliwosc
zarazenia salmonella i koszty. Uzywanie prawdziwych jajek swiezych, czy
jajek w proszku wymaga spelnienia dla przetworcy wielu wymogow
sanitarnych. Dosc kosztownych.
Dlatego nie zrobisz z jajek w proszku jajecznicy, ale do nalesnikow sie
nadaje.
Takie czasy, niestety.

Pozdrawiam - aga/ch.

12. Data: 2006-08-09 08:26:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga-ch" <j...@c...pl> wrote in message
ps.com...

> [...]
> sanitarnych. Dosc kosztownych.
> Dlatego nie zrobisz z jajek w proszku jajecznicy, ale do nalesnikow sie

E tam, dostawalismy (lata1950-te) od rodziny w Usiech paczki zywnosciowe i
jaja w proszku tez, uzywane byly wylacznie do wypieków.

13. Data: 2006-08-09 09:04:53

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> E tam, dostawalismy (lata1950-te) od rodziny w Usiech paczki zywnosciowe i
> jaja w proszku tez, uzywane byly wylacznie do wypieków.

Ale jajecznicy na boczku z niej nie zrobiles, choc bylo to "jajko w
proszku".
Wprowadzenie do przemyslu spozywczego norm europejskich coraz bardziej
nas
oddala od naturalnosci.
Substytuty, substytuty, substytuty.
Szkoda, ze nasze organizmy nie chca sie do tego przystosowac.
Sztuczne jajko. podpedzana polepszaczem maka, stabilizatory, sztuczne
barwniki, zapachy naturalnopodobne i inne wynalazki.
Receptury, ktore dopasowuje sie do maszyn, zastepujacych tradycyjna
babunie.
Ale wystarczy na etykiecie narysowac babunie i prawdziwa kure, aby
klient
dal wiare, ze produkt naturalny.
Plastikowe zarcie dla plastikowych ludzi, ktorymi powoli sie stajemy.
Niestety.

14. Data: 2006-08-09 09:16:52

Od: "TOZio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam, dostawalismy (lata1950-te) od rodziny w Usiech paczki zywnosciowe

A widzisz!
I dlatego powinieneś kochać madziunię jak ciocię Unrra.
Bo to nie rodzina, tylko ciocia Unrra.
I nie jajka, a kaszka kukurydziana, też żółta i pyszna.
Poproś m.be. to ci machnie 100 przepisów, jak to zjeść, aby nie zwymiotować
po pierwszej łyżeczce.
TOZio

15. Data: 2006-08-09 09:19:51

Od: "TOZio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga-ch" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

>Ale wystarczy na etykiecie narysowac babunie i prawdziwa kure, aby
>klient dal wiare, ze produkt naturalny.

Ja bym dał takie zdjęcie, co jest w galerii naszej grupy.
Zresztą jest tez na www o niebieskim księżycu za kilka baksów.
TOZio

16. Data: 2006-08-09 09:39:34

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

TOZio napisał(a):

> Ja bym dał takie zdjęcie, co jest w galerii naszej grupy.
> Zresztą jest tez na www o niebieskim księżycu za kilka baksów.
> TOZio

Daj linka, jesli mozliwe.

17. Data: 2006-08-09 09:52:36

Od: "TOZio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym dał takie zdjęcie, co jest w galerii naszej grupy.
> Zresztą jest tez na www o niebieskim księżycu za kilka baksów.
> TOZio

Daj linka, jesli mozliwe.

$$$$

Nie mogę.
Szeryf miasta Sequim w stanie Washington USA mógłby mnie może oskarżyć za
uprawianie kryptoreklamy w internecie. Poza tym nie wiem, czy proponowane
tam wyroby mają certyfikat WHO i czy na ten przykład nie wywołują np.
obrzęków płatów mózgowych albo oszpecają trwale cerę.
TOZio

18. Data: 2006-08-09 09:59:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TOZio" <t...@o...pl> wrote in message

> [...]
> tam wyroby mają certyfikat WHO i czy na ten przykład nie wywołują np.
> obrzęków płatów mózgowych albo oszpecają trwale cerę.

Poślij na priv - nikt cię nie oskarży, najwyżej Pani aga o nasyłanie
wirusów...

19. Data: 2006-08-09 10:08:17

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "TOZio" <t...@o...pl> wrote in message

> Poślij na priv - nikt cię nie oskarży, najwyżej Pani aga o nasyłanie wirusow...

Co Szanowny P. masz na mysli. Wytlumacz badz laskaw, bo nie
zrozumialam.
.

20. Data: 2006-08-09 10:08:29

Od: "TOZio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poślij na priv - nikt cię nie oskarży, najwyżej Pani aga o nasyłanie
> wirusów...
A jeżeli na ten przykład zakupi za namową www. a z mojego poduszczenia:
10% off! Soap for Gays in Tin Container i dostanie egzemy, to mnie na co
takie cuś?
TOZio

witam + dieta bogatowloknista
Suszarka do jarzyn, owocow, grzybow, ziol.....
Witam pysznie i serdecznie
likier miętowy - polecam !!
Internetowe sklepy z piwem