Jajka - ulubiona potrawa...

11. Data: 2005-10-24 08:05:46

Temat: Re: Jajka - ulubiona potrawa...
Od: "Coaxil" <c...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:djavbg$erh$1@news.onet.pl...

> Coaxil? A jak się zwałeś w poprzednim wcieleniu? I jakaż to dieta Cię
> uszczęśliwiła?
>
> Krystyna

CO do pierwszego to szczerze mówiąc - zapomniałem. Nie mam pamięci do
bzdetów.

Co do mojej diety to najlbiżej mi chyba do kuchni śródziemnomorskiej.
Mięso jadam. Na DO byłem 5 lat, a od 4 nie jestem.
Z wagą nie mam problemu, ze zdrowiem też. :)

Pozdrawiam
Coaxil

12. Data: 2005-10-24 08:48:41

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2005 10:05:46 +0200, Coaxil <c...@s...com>
napisał:

> Co do mojej diety to najlbi?ej mi chyba do kuchni ?ródziemnomorskiej.
> Mi?so jadam. Na DO by?em 5 lat, a od 4 nie jestem.
> Z wag? nie mam problemu, ze zdrowiem te?. :)

Witaj,

Czemu zrezygnowałeś z DO ?Napisz coś więcej o powodach..

13. Data: 2005-10-24 10:22:33

Od: "Coaxil" <c...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Mon, 24 Oct 2005 10:05:46 +0200, Coaxil <c...@s...com>
> napisał:
>

> Witaj,
>
> Czemu zrezygnowałeś z DO ?Napisz coś więcej o powodach..

Bolace non-stop serce. Jakiś miesiac po odstawieniu DO minelo.

Coaxil

14. Data: 2005-10-24 10:47:49

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Coaxil pisze:

> Bolace non-stop serce. Jakiś miesiac po odstawieniu DO minelo.

Czy przypadkiem nie zjadales o 2.58 grama bialka wiecej, niz powinienes?

;)

15. Data: 2005-10-24 10:56:48

Od: "jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <
> Czy przypadkiem nie zjadales o 2.58 grama bialka wiecej, niz powinienes?
> ;)

tylko ze tego typu zalecenia to "specjalnosc" wodza (ktorego bardzo cenisz)
TT i jego "ekspertow" :))

Jurek

16. Data: 2005-10-25 16:55:56

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:djaqc1$t5l$1@news.onet.pl...

> jakoś cholesterol z jajek jej nie zabił.

a dlaczego mial zabic? 1 jajko ma (zoltko) 270 g choloesterolu, a dzienna
norma to 300. wszystko zalezy od ilosci.

17. Data: 2005-10-25 17:39:09

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:djaqc1$t5l$1@news.onet.pl...

> a dlaczego mial zabic? 1 jajko ma (zoltko) 270 g choloesterolu, a dzienna
> norma to 300. wszystko zalezy od ilosci.

Nie wiem ile S.G. jadła jajek dziennie, bo jedynie (w kontekście jej wieku i
stanu zdrowia) odpowiedziała na pytanie:
- Jaką potrawę w swoim długim życiu najczęściej pani jadła?
Odpowiedziała, że przez całe życie od 1-go roku życia do dzisiaj najbardziej
lubi jajka. Nie sądzę aby trzymała się zasady "tylko jedno jajko dziennie".
Przed wojną nie straszono cholesterolem w jajkach.

A a propos jajek, niedawno Janusz Józefowicz w programie o gotowaniu wspomniał:
"W czasach studenckich jadałem codziennie jajecznicę z dwunastu jajek i jak
widać jeszcze żyję."

Optymalni jedzą codziennie średnio 3-6 jajek i też nie słychać, żeby masowo
wymierali. Ja też mam się dobrze :)
Ale oczywiście ważne jest, żeby jednocześnie ograniczyć spożycie WW do
ok. 50 g/dobę.

Krystyna

18. Data: 2005-10-25 17:49:40

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:djlqjt$9kd$1@news.onet.pl...

> Odpowiedziała, że przez całe życie od 1-go roku życia do dzisiaj
> najbardziej
> lubi jajka. Nie sądzę aby trzymała się zasady "tylko jedno jajko
> dziennie".

ja cale zycie lubie czekolade. ale nie jem jej codziennie. dopowiadasz
sobie.

> Optymalni jedzą codziennie średnio 3-6 jajek i też nie słychać, żeby
> masowo
> wymierali. Ja też mam się dobrze :)

czym skorupka za mlody nasiaknie, tym na starosc traci.

19. Data: 2005-10-25 18:12:25

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:djlqjt$9kd$1@news.onet.pl...

> czym skorupka za mlody nasiaknie, tym na starosc traci.

Ale ja już nie jestem młoda (54 lat), a od paru lat właśnie zaczęłam jeść
świadomie, zwłaszcza jajka.

--
Krystyna [na DO od 06.98 r.]

20. Data: 2005-11-07 00:49:33

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siliana napisał:

> a dlaczego mial zabic? 1 jajko ma (zoltko) 270 g choloesterolu, a dzienna
> norma to 300. wszystko zalezy od ilosci.

Przepraszam, ILEEEE ?????????? Zważ najpierw jajko, a pozniej zastanow
sie co napisalas powyzej.

Tylko nie pisz, ze tam mialo byc "mg" bo żółtko ugotowane, czy tez nie,
zawiera okolo 1000 mg cholesterolu, zalezy jeszcze od jego wielosci.
Czyli okolo 1 grama!!

A skad Ci sie ta dzienna norma sie wziela i dla kogo?

--
Pozdrawiam - Filip

http://www.autodynamics.com.br/video02.html

www.leandrini.com www.modshows.com