Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)

21. Data: 2010-01-11 15:30:36

Temat: Re: Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)
Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-11 12:00, Iza pisze:
> Witam i sorki za ostatnio...nerwy mi puściły po raz N-ty ;)
>
> Jadrysowi
> http://demotywatory.pl/2102/MESKOSC
> to tak w ramach odwetu ;)
>
> ___
> Iza
> ''Iza - ty jestes jak mieso między zębami, takie małe kawalątko, a
> przeszkadza jakbym miał konia w gebie"

Co ten wymoczek Ronaldo może mieć wspólnego z męskością?

To dobrze że wróciłaś.. Już sobie zaczynałem robić wyrzuty że
powiedziałem coś niestosownego pod Twoim adresem..

22. Data: 2010-01-11 16:24:56

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 15:57, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> U ytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisa w wiadomo
cinews:2c2549f2-d0fc-432f-afe3-d6b15bdc775a@h9g2000y
qa.googlegroups.com...
> On 11 Sty, 13:53, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
>
> Qrka wodna dowcip  jest dobry.... ale liczy am
> na jak s ciet fotoriposte ;)))
> Takowoz od Chirka :)
> ___
>
> Ale co ja Ci tu mam ripostowa , jak mnie tak s odziutko opisa a ? :-)
> Jakbym chcia ripostowa w tym stylu, to ma onka mog a by mi da po
> apach:-)
>
> --
> Serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Nio tak...bo ja nic innego nie mam na myśli
jak tylko czatować...odbijać męzów żonom
a dajze spokoj ;)))
tak byś mi choc raz dopi(u,ó)kł (u se wybierz..bo nie wiem jakie ma
być );)
___

23. Data: 2010-01-11 16:31:01

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 16:30, Jadrys <C...@y...com> wrote:

> Co ten wymoczek Ronaldo może mieć wspólnego z męskością?

Jak to co?
Tak sobie Ciebie wyobrażam ;)))
Też płaczesz jak "mecz przegrasz"? :P

> To dobrze że wróciłaś.. Już sobie zaczynałem robić wyrzuty że
> powiedziałem coś niestosownego pod Twoim adresem..

Nic to...jak to powiadają..."demony przeszłości" mnie dopadły ;)
Ponoć lubisz się bujnąć 230/h?...ekhem ;>
___

24. Data: 2010-01-11 16:44:34

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Nic to...jak to powiadają..."demony przeszłości" mnie dopadły ;)
> Ponoć lubisz się bujnąć 230/h?...ekhem ;>

Nie wspominając już o tym, że lubi(ł) się bujnąć po pijaku...

Stalker

25. Data: 2010-01-11 16:45:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> trenRowi
> http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/1257118788_by_
wezyrdsw_500.jpg
> subiektywny subiektywizm

Hm, to chyba podszywce trenera?

> Ewie
> http://narmer.files.wordpress.com/2009/01/madea-goes
-to-jail-1.jpg
> jedna literka różnicy nie czyni ;)

Kompletnie nie rozumiem, co mi chcesz przez to przekazać?
Żem jak transwestyta? Omujbosze!

> darr_d1
> http://demotywatory.pl/46148/Pan-Jezus-juz-sie-zbliz

Nie wiem, skąd to się wzięło.

A to ktoś Dla Ciebie:
http://demotywatory.pl/122460

i jeszcze to:
http://demotywatory.pl/601338
;)

Ewa

26. Data: 2010-01-11 16:46:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Nie wspominając już o tym, że lubi(ł) się bujnąć po pijaku...
>
> Stalker

Co dyskwalifikuje Jadrysa jako mężczyznę...

Stalker

27. Data: 2010-01-11 16:58:44

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 17:45, medea <e...@p...fm> wrote:

s-to-jail-1.jpg

> Kompletnie nie rozumiem, co mi chcesz przez to przekazać?
> Żem jak transwestyta? Omujbosze!

Cipowiem jak to było...
Szukam i szukam czegos dla Ciebie, ale z niczym oprocz
białym miśkiem z napisem LOVE misie nie kojarzysz ;)
No to wpisałam madea a tu wyskoczył transcnednderen.
No se myśle...wtem zaświtało mi,ze nie madea a medea,
ale pierwsze pomysły zawsze są najlepsze...no nie ;D

za

> Nie wiem, skąd to się wzięło.

Pisał,ze lubi szybko jezdzić...a co..konsekwencje zwykle sie nie
zmieniają :/

> A to ktoś Dla Ciebie:http://demotywatory.pl/122460

Nio tak...uwielybiam twarydzieli...cóz ja na to poradzęęęę ;D

> i jeszcze to:http://demotywatory.pl/601338
> ;)
Oh...Ty jedyna mnie rozumiesz ;)
___

28. Data: 2010-01-11 17:00:56

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 17:44, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Nie wspominając już o tym, że lubi(ł) się bujnąć po pijaku...
On też? 8-O
bo ja nie :)
___

29. Data: 2010-01-11 17:14:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

>>> darr_d1
>>> http://demotywatory.pl/46148/Pan-Jezus-juz-sie-zbliz
>
> Pisał,ze lubi szybko jezdzić...a co..konsekwencje zwykle sie nie
> zmieniają :/

To chyba jądryś pisał! Czyżbyśmy mieli więcej rajdowców tutaj?

Ewa

30. Data: 2010-01-11 17:31:58

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał: