Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)

61. Data: 2010-01-12 12:31:33

Temat: Re: Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Iza <f...@o...pl> tak oto plecie:

> Tak zawane qrulviki ;)

Czasami bokami wyłazi to i owo.

> ___
> ''iza - Dziwaczka to moje drugie imie"
> ps. Qra prześli mi siebie plys :)

Przykro mi Izo, siebie nie przesyłam. Moje pomawiające oblicze widzieli ci,
co się nie bali i ze mną w realu spotkali.

Qra

62. Data: 2010-01-12 12:40:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wants to be a hunter again
wants to see the world alone again
to take a chance on life again
so let me go
let me leave

:-))), MK

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
Witam i sorki za ostatnio...nerwy mi puściły po raz N-ty ;)

Vilarci
http://demotywatory.pl/2095/Polowanie
na potomność z innej perspektywy

63. Data: 2010-01-12 12:42:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> Przykro mi Izo, siebie nie przesyłam. Moje pomawiające oblicze widzieli ci,
> co się nie bali i ze mną w realu spotkali.

a często do tej warszawki popylasz?
bo może kiedyś jakiś front warszawski zorganizować?
sendera by się zaprosiło... pewnie by w czapce niewidce przyszedł :)

--

sex, porn, erotyka.
będę w wyszukiwarkach się lepiej pozycjonował.

64. Data: 2010-01-12 12:46:47

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 13:31, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Przykro mi Izo, siebie nie przesyłam. Moje pomawiające oblicze widzieli ci,
> co się nie bali i ze mną w realu spotkali.

Ponieważ też mam takie samo...rozumiem Twój suwerenny wybór :)
___
Iza

65. Data: 2010-01-12 12:49:52

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 12-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> a często do tej warszawki popylasz?
> bo może kiedyś jakiś front warszawski zorganizować?
> sendera by się zaprosiło... pewnie by w czapce niewidce przyszedł :)

Z sugestii przyjścia w czapce wnoszę że sugerujesz zmontować coś w
najblizszym czasie ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

66. Data: 2010-01-12 12:50:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 12-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> a często do tej warszawki popylasz?

Otóż dość nieregularnie. I zwykle dowiaduję się ochnaście dni wcześniej.

> bo może kiedyś jakiś front warszawski zorganizować?

No ale jak się nie obawiacie powiewu arktycznego chłodu, to mogę - jak coś
się będzie szykowało - jakąś wrzutę poczynić.

> sendera by się zaprosiło... pewnie by w czapce niewidce przyszedł :)

I grzecznie pod kamieniem siedział.

Qra

67. Data: 2010-01-12 13:15:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Bo może niektórzy nie chcą się dowiedzieć, że mają pomawiający wyraz oczu.
>
> Ja, z twarzy i postury podobna do qry

To wyślij mi proszę swoje. Chyba że obawiasz się czegoś? Poza tym- nie za
bardzo rozumiem, dlaczego- i jeszcze nieproszony- miałbym komentować
czyjkolwiek wiersz? (o- freudowska pomyłka- miało być: "wygląd")

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

68. Data: 2010-01-12 13:18:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Z sugestii przyjścia w czapce wnoszę że sugerujesz zmontować coś w
> najblizszym czasie ? :)

no why not, ale ja jak zwykle wpadnę na 5 minut :)

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

69. Data: 2010-01-12 13:40:09

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> To wyślij mi proszę swoje. Chyba że obawiasz się czegoś? Poza tym- nie za
> bardzo rozumiem, dlaczego- i jeszcze nieproszony- miałbym komentować
> czyjkolwiek wiersz? (o- freudowska pomyłka- miało być: "wygląd")

oj nie marudź, tylko znajdź se w necie.

--

skąd się wziął bóg?
z martwych stajen.

70. Data: 2010-01-12 14:05:03

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>A był to 12-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> oj nie marudź, tylko znajdź se w necie.

Qry? A gdzież jej zdjęcie? Nie uwierzę- no chyba że w czarczafie:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.