Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)

81. Data: 2010-01-12 15:20:29

Temat: Re: Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 16:13, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Powtórzę się: Jazda samochodem po pijaku dyskwalifikuje Cię jako mężczyznę
>
> Stalker

Tak mi jakoś Bronisławem Cieślakiem zaleciało :/
___
07zglosisie

82. Data: 2010-01-12 15:47:38

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-12 16:13, Stalker pisze:

> Powtórzę się: Jazda samochodem po pijaku dyskwalifikuje Cię jako
> mężczyznę
>
> Stalker

Co Ty wiesz o męskości!

83. Data: 2010-01-12 16:59:44

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl>
b.googlegroups.com...

> Witam i sorki za ostatnio...nerwy mi puściły po raz N-ty ;)
>
> Ediemu
> http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/1259341268_by_
svenson_500.jpg
> komentarz jest zbędny
> C.D.N
> ___
> Iza

OK. Akrobata, ryzykant i przesłanie:
Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę.
Dzięki.

Ode mnie dla Ciebie
http://web2.freemobo.com/Repository/523532.1314.gif
Serce gorące choć wokół zima... :)
Ed

84. Data: 2010-01-12 17:44:12

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 12-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> ja tam nie wiem, nie znam się, ale podobno jak czegoś nie ma w necie to
> nie
> istnieje :)

Dałeś mi do myślenia:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

85. Data: 2010-01-12 17:46:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Dałeś mi do myślenia:-)

a ty nie za dużo myślisz chłopie?
:)

--

kiedyś to nie było sygnaturek.

86. Data: 2010-01-12 18:33:09

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7...@m...googlegroups.com...

_svenson_500.jpg

> OK. Akrobata, ryzykant i przes anie:
> wiat nale y do ludzi, kt rzy maj odwag .
> Dzi ki.
>
> Ode mnie dla Ciebiehttp://web2.freemobo.com/Repository/523532.131
4.gif
> Serce gor ce cho wok zima... :)
> Ed

O mamamija...widzisz podobieństwo?
A w ogóle widziałes mnie na NK?
___
Iza

87. Data: 2010-01-12 18:59:22

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
_svenson_500.jpg

> OK. Akrobata, ryzykant i przes anie:
> wiat nale y do ludzi, kt rzy maj odwag .

Edi... Ty mnie zaskakujesz , wiesz? :)
___
Iza

88. Data: 2010-01-12 19:04:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jesteś ani lepsza, ani większa od niego.

--
CB

89. Data: 2010-01-12 19:17:30

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 20:04, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Nie jeste ani lepsza, ani wi ksza od niego.
>
> --
> CB

Zgadzam się z Tobą :)
serio
___
Izainiebedizenicipozadeksiestaniesie

90. Data: 2010-01-12 19:50:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl>
h.googlegroups.com...
b.googlegroups.com...

svenson_500.jpg

> O mamamija...widzisz podobieństwo?
> A w ogóle widziałes mnie na NK?
> ___
> Iza

Kobieto! ;)
Ja nie pamiętam z kim się kiedy całowałem, a Ty chcesz żebym
spamiętał te setki tysięcy twarzy z n-k ludzi i podszywek.
Przecież nie gadam do Twojego ciała lecz do psyche (spiritu).
Co mnie za różnica jak naprawdę wyglądasz? ;)
W mezalianse nie wierzę - to bajka. :)
Ed

Można również tak
SZKIELETCZYZNA...