Jak KK wychowuje Polakow?

1. Data: 2005-04-10 16:39:51

Temat: Jak KK wychowuje Polakow?
Od: " Pyzol" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

( uch, no i musze korzystaxc z "gazety" bo juz sama siebie nie widze kiedy
pisze z shaw!)

Powtarzam post

Do szperania po necie zainspirowala mnie kolejna antykatolicka uwaga
Redarta. I oto znajduje takie dane na temat innych religii - wsrod ludzi
wychowywanych w tym "straznym ultrakatolicyzmie" polskim:

83% Polaków: "każda religia jest tak samo dobra, jeśli tylko pomaga jak
najlepiej przeżyć życie"

76% Polaków: "wyznawcy różnych religii w istocie oddają cześć temu samemu
Bogu"

Redart - czekam na argumenty oparte na rzetelnych faktach, odnosnie
rzekomego degradowania buddyzmu przez KK, bo nawet mnie, heretyczke, mierzi
to twoje upierdliwe czepianie sie katolicyzmu. Moze strzel se jaka nirwane i
odpusc sobie raz na zawsze zabawki, do ktorych nie przeczytales porzadnie
instrukcji?

Kaska

1. Data: 2005-04-10 16:41:19

Temat: Re: Jak KK wychowuje Polakow?
Od: " Pyzol" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Do szperania po necie zainspirowala mnie kolejna antykatolicka uwaga
> Redarta.
Watek: "Ucieczka od pozadania?"

K.

1. Data: 2005-04-10 16:46:39

Od: "Edit" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Pyzol" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to twoje upierdliwe czepianie sie katolicyzmu. Moze strzel se jaka nirwane
> odpusc sobie raz na zawsze zabawki, do ktorych nie przeczytales

hehehehehehe :-DD
Dobre..
Edyta

1. Data: 2005-04-10 17:49:34

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

" Pyzol" <p...@W...gazeta.pl> wrote in message
>( uch, no i musze korzystaxc z "gazety" bo juz sama siebie nie widze kiedy
> pisze z shaw!)

Nic dziwnego,ze nia widzialam - poslalam material na inna grupe! Bosz, ale
ja jestem zdolna!

K.

1. Data: 2005-04-10 18:49:23

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tylko pomaga jak
> najlepiej przeżyć życie"
>
> 76% Polaków: "wyznawcy różnych religii w istocie oddają

W kwestii formalnej: powyższe dane równie dobrze mogą
świadczyć o nieskuteczności zabiegów KK.

W kwestii zasadniczej: wydaje mi się, że tak naprawdę tym,
co doskwiera wyznawcom różnych nieprawdziwych ;) religii nie
jest jakaś szczególna nietolerancja katolików, wynikająca
nieuchronnie z doktryny KK. Powiedzmy sobie szczerze:
katolicy są często dużo bardziej tolerancyjni niż np.
entuzjaści z sekt protestanckich typu "born again". Są
bardziej tolerancyjni gdyż ich przekonania religijne są
zwykle bardziej płytkie :). Problemem jest faktyczna
dominacja jednej_z_religii. Ozcywiście nie ma w tym żadnej
winy katolików, co jednak niczego nie zmienia: stan taki
jest ogólnie rzecz biorąc przykry :). Może powinniśmy się
modlić o jakąś większą różnorodność w tym zakresie: nowe
wyznania, schizma or whatever? ;)))

Amnesiak

1. Data: 2005-04-10 19:14:19

Od: "jbaskab" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> napisał w wiadomości

Problemem jest faktyczna
> dominacja jednej_z_religii. Ozcywiście nie ma w tym żadnej
> winy katolików, co jednak niczego nie zmienia: stan taki
> jest ogólnie rzecz biorąc przykry :).

Dokładnie ;):
Jeden protestant w klasie potrafi skutecznie uprzykrzyc życie 29 katolikom -
to z wczorajszej, podsłuchanej rozmowy trzech nastolatków, na temat pewnej
sytuacji szkolnej:)

Aska

1. Data: 2005-04-10 19:40:17

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@o...wywal.pl> napisał w wiadomości

[...]
> Jeden protestant w klasie potrafi skutecznie uprzykrzyc życie 29
> katolikom -
> to z wczorajszej, podsłuchanej rozmowy trzech nastolatków, na temat pewnej
> sytuacji szkolnej:)

Może dasz jakiś opis tej sytuacji?

Paff
--
Kto żyje z aniołem, sam staje się potworem.
- Zeruya Shalev

1. Data: 2005-04-10 19:55:48

Od: "Moemi" <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak"

Może powinniśmy się
> modlić o jakąś większą różnorodność w tym zakresie: nowe wyznania, schizma
> or whatever? ;)))

To powiększy tylko listę sekt na stronie dominikanów.
M.

1. Data: 2005-04-10 20:10:10

Od: "jbaskab" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
> Użytkownik "jbaskab" <j...@o...wywal.pl> napisał w wiadomości

zdaje się, że chodzi o to, że mały (jakieś gimnazjum) ma zwyczaj rzucać
jakieś uwagi antykatolickie na lekcjach. Nauczyciele nie reagują, a koledzy
nie mogą tego przeboleć. Z rozmowy wynikało, że nie są w stanie zrozumieć,
czemu ktoś, kogo wiara ich nic nie obchodzi, ich zaczepia na każdym kroku.
Zdaje się także, że bardzo ich bolało, że z jakis względów nie mogą małego
dorwać i mu wlać.

Aska

1. Data: 2005-04-10 20:19:17

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@o...wywal.pl> napisał w wiadomości

[...]
> [...]
> czemu ktoś, kogo wiara ich nic nie obchodzi, ich zaczepia na każdym kroku.

Cały katolicyzm: "kogo wiara ich nic nie obchodzi" :)

> Zdaje się także, że bardzo ich bolało, że z jakis względów nie mogą małego
> dorwać i mu wlać.

No, to faktycznie bolesne ;)

Paff

Dlaczego boje sie ludzi ?
ucieczka od pożądania?
Czy to jest grupa o psychologi czy o dupie maryny?
DRUGI X
alkoholizm