Jak bardzo boli wyrwanie 7'ki ?

1. Data: 2008-02-24 19:20:03

Temat: Jak bardzo boli wyrwanie 7'ki ?
Od: M3losh <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dostane znieczulenie to na pewno nie bede nic czul ? I po wyrwaniu
dlugo boli ?

2. Data: 2008-02-24 19:55:55

Temat: Re: Jak bardzo boli wyrwanie 7'ki ?
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M3losh" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> Jak dostane znieczulenie to na pewno nie bede nic czul ? I po wyrwaniu
> dlugo boli ?
Jak bedzie dobrze zrobione znieczuklenie to bólu żadnego nie bedziesz czuł.
co do tego jak boli po tym jak przestanie działac znieczulenie to zalezy od
tego w jakim stanie był ząb. Jeśli wrywasz ze wskażań np ortodonycznych i
ząb jest zdrowy to może być tak ze w ogole nie boli.

3. Data: 2008-02-24 20:10:35

Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> co do tego jak boli po tym jak przestanie działac znieczulenie to zalezy
> od tego w jakim stanie był ząb

... i jaki dentysta dokonywal zabiegu. Mnie po wyrwaniu szostki bolalo
jakies 2 dni. Z czego pierwszy dzien to byla masakra. Bol tak silny, ze
scinalo mnie z nog. Okazalo sie, ze zrobil sie jakis duzy skrzep, pod ktorym
zbierala sie krew. Po wyczyszczeniu rany i wlozeniu do tej dziury takiej
specjalnej gąbki (podobno miala ulatwiac krzepniecie) wszystko bylo juz ok.
Do wyrywania zebow polecam wizyte u stomatologa plci meskiej ;)

Qkam

4. Data: 2008-02-25 16:00:01

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fpsj1v$iib$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> juz ok.
> Do wyrywania zebow polecam wizyte u stomatologa plci meskiej ;)

A najlepiej wizytę u chirurga szczękowego.

Bole nocne ramienia
zaburzenia krążenia w układzie nerwowym centralnym...
Spiramycyna - hamuje syntezę białek?
bol .... ale czego ?cos z szyja - prosze o pomoc
bol serca