Jak blisko drzewo od granicy działki?

11. Data: 2010-07-13 08:17:42

Temat: Re: Jak blisko drzewo od granicy działki?
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i1fi9k$lhd$1@news.onet.pl...
> Tadeusz Smal nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
>
> Niby tak, ale dwa lata temu sąsiadka zrobiła mi np. karczemną awanturę,
> żebym tuje sadził 3 m od granicy. Sadziłem 1 m i uważam, że całkiem
> rozsądnie.

Mój działkowy sąsiad też za rozsądne uznał posadzenie orzecha dwa metry od
mojej działki. Akurat tam gdzie zacieniał skutecznie moje drzewka z dużym
pietyzmem pielęgnowane. Być może sadziłeś swoje tfuje od południowej strony
działki sąsiadki. Zawsze przy nasadzeniach należy uwzględniać zacienianie
sąsiedniej działki przez Twoje drzewa gdy osiągną one wiek
kilkunastu/kilkudziesięciu lat. Twoja wolność kończy się tam gdzie zaczyna
się cudze prawo do pełnego słońca na jego terenie.

Pozdrawiam pragmatycznie
skryba

12. Data: 2010-07-13 16:37:22

Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogorodowy nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> [...]
> od mojej działki. Akurat tam gdzie zacieniał skutecznie moje drzewka z
> dużym pietyzmem pielęgnowane. Być może sadziłeś swoje tfuje od

Sadziłem od wschodniej strony...

> Zawsze przy nasadzeniach należy
> uwzględniać zacienianie sąsiedniej działki przez Twoje drzewa gdy
> osiągną one wiek kilkunastu/kilkudziesięciu lat.

Ależ doskonale to rozumiem, jestem zodiakalną wagą, zatem 15 razy się
zastanowię, zanim coś zrobię, szczególnie głupiego. BTW na sąsiedniej
działcie jest... pole uprawne wyłacznie. Przynajmniej w tej chwili.
Z sąsiadką spokojnie rozmawiałem (w odpowiedzi jazgot i rzucanie jakimiś
przepisami, które nie istnieją),

> Twoja wolność kończy
> się tam gdzie zaczyna się cudze prawo do pełnego słońca na jego terenie.

100% racji i zawsze to mam na względzie, nawet jak nie muszę.
Przem

13. Data: 2010-07-14 06:55:09

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ doskonale to rozumiem, jestem zodiakalną wagą, zatem 15 razy się
> zastanowię,

To może wystarczy iść do wróżki, i rozwiąże wszystkie problemy, nie
tylko ogrodnicze...

________MAT_______

14. Data: 2010-07-14 22:13:46

Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lagod nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> To może wystarczy iść do wróżki, i rozwiąże wszystkie problemy, nie tylko
> ogrodnicze...

ale zabierze fajną zabawę :P
Przem

Co to za ziemia?
Nawadnianie trawnika - automatyczne
obsychanie zawiązków ogórków
Jak skrocic brzoze aby jej nie uszkodzic?
Jak i kiedy przycinac liguster