Jak by to wyglądało?

1. Data: 2008-09-21 00:22:14

Temat: Jak by to wyglądało?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Na spotkaniu z kilkoma osobami z tej grupy w Warszawie gadało się,
powiedzmy szczerze, o pierdółkach.
Czy gdyby była szansa spędzenia ze sobą dłuższego czasu i więcej razy,
może regularnie, uzyskałoby się atmosferę bezpośredniości i
różnorodność tematyki, jak teraz, tutaj, w internecie? - wydaje mi
się, że jest duże prawdopodobieństwo.
No, bo oczywiste przy tym pierwszym zetknięciu skrępowanie -
ustąpiłoby, odnaleźlibyśmy swoje miejsca przy tym ogniu od nowa po
swoistym zamieszaniu związanym z weryfikacją naszych obrazów
mentalnych z fizycznymi itp.
Fajnie byłoby.
Tylko, że to niewykonalne jest.
Szkoda.

2. Data: 2008-09-21 00:26:21

Temat: Re: Jak by to wyglądało?
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:
> [...]
> ustąpiłoby, odnaleźlibyśmy swoje miejsca przy tym ogniu od nowa po
> swoistym zamieszaniu związanym z weryfikacją naszych obrazów

Ja chciałbym to przeżyc szczerze mowiac, chociaz wsrod osob, ktorzy już
mają rodziny, dzieci byłbym "leszczem"

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

3. Data: 2008-09-21 00:45:18

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 02:26, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
gadało się,

> Ja chciałbym to przeżyc szczerze mowiac, chociaz wsrod osob, ktorzy już

Ale co to ma do rzeczy, czy masz rodzinę, czy nie? - wobec tylu równie
istotnych różnic: wiekowych, światopoglądowych, mentalnych... Ważna
jest możliwość rozmowy ludzi włąśnie jak najbardziej różniących się.
Taka rozmowa, prowadzona na poziomie poznawczym i wymiany myśli,
wzbogaca, daje bardzo dużo.

Kiedyś, dawno temu, na studiach jeszcze, kiedy pojechałam wielkie
kilometry do mojego obecnego męża, poszliśmy na imprezę u jednych
jego znajomych. Spotkało się tam grono ludzi, których zupełnie nie
znałam. I nastąpiło COŚ: wsiąkłam w rozmowę z nimi od razu - gadaliśmy
niemal do rana, alkoholu prawie nie spożywaliśmy, bo było nam szkoda
psuć to, co się nawiązało, wynikło. Tematy były absolutnie kardynalne,
dymiły głowy - nie od alkoholu. To był zupełny odjazd. Nigdy coś
podobnego mi się nie zdarzyło potem. czasem przypominają mi tamtą noc
niektóre wątki tutaj... Dlatego lubię tu być, dla tych oczekiwanych, a
zdarzających się w końc czasemu, tematów i rozmow, bo trzeba
powiedzieć szczerze, że nie wszystkie, nie wszystkie mnie
satysfakcjonują. Jednak warto - dla tych nielicznych :-)

4. Data: 2008-09-21 00:52:56

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
> powiedzieć szczerze, że nie wszystkie, nie wszystkie mnie
> satysfakcjonują. Jednak warto - dla tych nielicznych :-)

wiekszosc to jakies głupie sprzeczki i po prostu dziwie sie że ludzie "z
łbem na karku" biorą w nich udział.. jak dzieci.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

5. Data: 2008-09-21 01:11:28

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 02:52, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> wiekszosc to jakies głupie sprzeczki i po prostu dziwie sie że ludzie "z
> łbem na karku" biorą w nich udział.. jak dzieci.

> [...]

Oczywiście, że tak. sama się sobie czasem też dziwię. Jednak te bzdety
to sposób na zachowanie łączności z grupą konkretnych osób tutaj. W
końcu w życiu realnym też nie zawsze się ma ochotę na drążenie
kardynalnych tematów, jednak kiedy się zdarzy dobry kąsek - człek się
rzuca w tę rozmowę z zupełnie innej płaszczyzny - zupełnie na
powaznie :-)

6. Data: 2008-09-21 08:22:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
> może regularnie, uzyskałoby się atmosferę bezpośredniości i
> różnorodność tematyki, jak teraz, tutaj, w internecie? - wydaje mi

Jeśli o mnie chodzi, to chyba dużo tego czasu musiałoby upłynąć. Chociaż
zdarzają się ludzie, z którymi mam taki kontakt od razu, ale baaardzo
rzadko. Teraz to już nawet nie czekam na ten moment, kiedy poczuję z
kimś taką bliskość, ale kiedy ktoś wydaje mi się wart tej bliskości, to
ją prowokuję, bo wiem, że nie ma już tyle czasu na jej stopniowe
osiąganie, ile było np. w czasie szkoły, czy studiów.
No, ale to są wyjątkowe sytuacje obecnie, rzekłabym - kuriozalne. ;)

Ewa

7. Data: 2008-09-21 11:37:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 10:22, medea <e...@p...fm> wrote:

> [...]
> osiąganie, ile było np. w czasie szkoły, czy studiów.
> No, ale to są wyjątkowe sytuacje obecnie, rzekłabym - kuriozalne. ;)

Też mam coś takiego, nawet dokłądnie coś takiego.

Po doświadczeniach: np. ze spotkania warszawskiego wybrałabym tylko
jedną osobę, z którą chciałabym gadać nadal i wiem, że byłoby o czym -
powiem szczerze, że jest to Fly. Ciekawy człowiek, choć niepozorny i
nie rzucający się w oczy, nienapastliwy, nie starający się tokować na
siłę, a tylko wtedy, kiedy ma coś do powiedzenia... a do powiedzenia
ma więcej, niż to pokazuje - takich cenię.
Zatem możliwość zebrania się w realu wszystkich uczestników tej grupy
wcale nie gwarantuje (wg mnie) rozkwitu dyskusji. Potworzyłyby się
obozy i grupki - nie ma siły, nie ma tak, aby każdy z każdym chcaił i
umiał rozmawiać. Tutaj można się włączyć na chwilę i kiedy się coś nie
podoba - wyłączyć. W realu byłoby to nieuprzejme - tak po prostu kogoś
zlekceważyć (lub jak mówią niektórzy - olać)... czyli takie realne
gremium szybko by się rozpadło - nie każdy ma na tyle klasy, aby
pomimo ewidentnych różnic poglądów i osobowości traktować wszystkich
niepasujących z tolerancją i pogodnie, nie skreślając ich z intencją
i nadzieją na następną okazję do wymiany poglądów - ja np. niechybnie
otzrymałabym parę ciosów z pięści od niektórych "panów" tutaj, to na
pewno ;-PPP
Choć akurat cebka raczej wyobrażam sobie jako skulonego w kąciku,
małomównego człowieczka, rozkręcającego się i owszem, w zależności od
tego, czy stwierdzi czułkami, że nikt mu tu nie zagraża - osoby takie
jak on w realu zwykle okazują się słabymi typami, niezdolnymi do
otwartego prezentowania siebie, ponieważ tak naprawdę mają wyjątkowo
słabe poczucie własnej wartości, a trudno by mu było budować je w
realu bezpośrednio dotykając ludzi siedzących obok, będąc w każdej
chwili realnie narażonym na ich zdecydowany odpór... A w necie - ma
czas sobie obmyślić, jak zareagować, aby to jakoś wyglądało ;PPP

8. Data: 2008-09-21 11:39:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 13:37, i...@g...pl wrote:

> [...]
> chwili realnie narażonym na ich zdecydowany odpór... A w necie - ma
> czas sobie obmyślić, jak zareagować, aby to jakoś wyglądało ;PPP

Wszystko to, bynajmniej, nie kłóci sie z moimi marzeniami z
puerwszego, inicjującego ten wątek, postu. Może byłąbym miło
zaskoczona?
No cóż, trudno będzie to sprawdzić w praktyce :-)

9. Data: 2008-09-21 14:26:34

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2008 i...@g...pl <i...@g...pl> napisał/a:

> [...]
> siłę, a tylko wtedy, kiedy ma coś do powiedzenia... a do powiedzenia
> ma więcej, niż to pokazuje - takich cenię.

Moment! Powoli! Powiedz to jeszcze raz i wyraźnie - cenisz ludzi
skromnych. ;)
--
Relpp

10. Data: 2008-09-21 14:28:52

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Relpp<n...@m...px>

[...]
> Moment! Powoli! Powiedz to jeszcze raz i wyraźnie - cenisz ludzi
> skromnych. ;)

LOL :)

Don Gavreone

Re: Dobra, poddajęsię!