Jak dlugo brac Azitrox?

1. Data: 2011-09-13 16:32:01

Temat: Jak dlugo brac Azitrox?
Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy antybiotyk Azitrox 500 nalezy stosowac dluzej niz 3 dni w zaiazku z infekcja
gornych drog oddechwych? Czy tez nalezy wziac 3 razy i czekac na efekt? Dodam,
ze po trzech dniach leczenia Azitroxem wystapila jednorazowa biegunka.
pawel

2. Data: 2011-09-13 17:04:41

Temat: Re: Jak dlugo brac Azitrox?
Od: "*HoYa*" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" napisał w wiadomości grup

[...]
_____________
O tym decyduje lekarz a nie ulotka producencka. Jeśli twój stan zdrowie tego
wymaga to przedłuży leczenie bądź przepisze antybiotyki z innej grupy. Przy
antybiotykoterapii rewolucje żołądkowe to nie żadne novum- osłonowe trzeba
brać. KONIECZNIE.

--
hoja ~ "Nie ma rady, trzeba żyć'.

3. Data: 2011-09-13 17:18:32

Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> antybiotykoterapii  rewolucje żołądkowe to nie żadne novum- osłonowe trzeba

Raz na dobe biore Enterol.
pawel

4. Data: 2011-09-13 17:59:31

Od: "*HoYa*" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" napisał w wiadomości grup

> osłonowe trzeba

> brać. KONIECZNIE.

Raz na dobe biore Enterol.
pawel
___________
miałam na mysli bakterie kwasu mlekowego jekieś.
http://mediweb.pl/nutrition/wyswietl.php?id=719

--
hoja ~ "Nie ma rady, trzeba żyć'.

5. Data: 2011-09-13 18:18:53

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pawel

> ___________

> miałam na mysli bakterie kwasu mlekowego jekieś.

Np. Trilac?
pawel

6. Data: 2011-09-13 18:22:24

Od: "*HoYa*" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup

> miałam na mysli bakterie kwasu mlekowego jekieś.

> http://mediweb.pl/nutrition/wyswietl.php?id=719

Np. Trilac?
pawel
_________
lub inne tańsze lub droższe- wola twoja panie, na co cie stać. trzeba je
brać w trakcie antybiotykoterapii i dobrze jest to pociągnąć do tygodnia po
ostatniej dawce antybiotyku. a jesli mieszkasz na wsi, pij też zsiadłe
mleko.

--
hoja ~ "Nie ma rady, trzeba żyć'.

7. Data: 2011-09-13 18:25:17

Od: "*HoYa*" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*HoYa*" napisał w wiadomości grup

ps. inaczej miało być. jeśli masz dostęp do wiejskiego mleka zsiadłego to je
pij.
--
hoja ~ "Nie ma rady, trzeba żyć'.

8. Data: 2011-09-14 00:34:01

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "*HoYa*"  napisał w wiadomości grup

> ps. inaczej miało być. jeśli masz dostęp do wiejskiego mleka zsiadłego to je

> pij.

A jak ta biegunka (dostalem ja ponownie), to rzekomobłoniaste zapalenie okrężnicy?
pawel

9. Data: 2011-09-14 13:27:20

Od: "*HoYa*" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> je

> pij.

A jak ta biegunka (dostalem ja ponownie), to rzekomobłoniaste zapalenie
Pawełku :))))) przestań wydziwiać.

--
hoja ~ "None'e facile mangiare segature, per poi kakare una tavola''.

wykręty lekarzy
Tyle kłótni o kartkę papieru
counterpain, krem przeciwbólowy, gdzie kupić
Brak zarostu i młody wygląd :(
Jaki glukometr polecacie