Jak długo brać doksycyklinę po ukąszeniu przez kleszcza?

11. Data: 2005-09-15 12:31:52

Temat: Re: Jak długo brać doksycyklinę po ukąszeniu przez kleszcza?
Od: Alicja Włodarz <a...@U...alicja_w.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dgbglt$e6s$1@nemesis.news.tpi.pl>
Kurciok napisal(a):

> No dzięki wszystkie informacje się przydadzą :) napewno nie tylko mi bo
> coraz więcej osób dostaje to choróbsko.

Bo generalnie chorych na to choróbsko jest bardzo wielu. Szacuje się,
ze nawet wiecej niż nosicieli HIV. Ale choroba jest bardzo mało znana,
źle leczona i często mylona z wieloma innymi schorzeniami. Tyle, że
wyniki wychodzą bez sensu (przy boreliozie morfologia wychodzi
idealnie), pacjent nie reaguje na leczenie i odsyła się do domu z
diagnozą "hipochondria". Myślę, że za jakieś 10-15 lat się to zmieni.
A na razie trzeba sobie jakoś radzić :-)

Pozdrawiam,
Alicja
--
Alicja
alicja_w.maupa.ałtograf.pl

12. Data: 2005-09-16 07:11:24

Od: "L." <x...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alicja Włodarz <a...@U...alicja_w.autograf.pl> napisał(a):

>.
> A na razie trzeba sobie jakoś radzić :-)

Dziekuję Wam serdecznie za udzielone informacje.
Życzę duuużo zdrowia.
Pozdr.

13. Data: 2005-09-16 23:42:02

Od: andrzej <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

L. wrote:
> Usiłowałam wyjąć dużego kleszcza synowi ale mi sie nie udało i została główka.
> Tego dnia miał jakąś wysypkę i od kilku dni objawy zaziębienia. Zażył wapno,
> poprosił pielegniarkę i usunęła mu resztę kleszcza , wysypka mu znikła ale w
> miejscy ukąszenia już po wyjęciu kleszcza pojawiła sie czerwona plamka.
> Otrzymał antybiotyk doksycykline ale nie wie jak długo ma ją brać.
> Jak długo bierze się antybiotyk po ukąszeniu przez kleszcza?

ten kto zlecil lek ma Obowiarak poinformowac o dawkowaniu !!!

rozuniem ze syn otrzynal antybiotyk od lekarza a nie odpielegnarki ??
jesli lekarz nie widzal tej plamki trzeba niezwlocznie sie do niego
udac z pacjetem , jesli widzal ja a zmiena sie ona powieksza - zmienia
krztalty polozenia j.w. kontakt z lekarzem

Borelioza to nie grypa ani nawet zapalenie płuc
to przewlekla i czesto ciezka chroba !

Andrzej

Odpowiadam na pytanie : długo nin 15 - 30 dni jAK DŁUGO decyduje
lekarz badajacy syna !

Pytanie do stomatologow
niskie cisnienie
test