Jak długo od zrobienia plomby światłoutwardzalnej nie powinno się jeść?

1. Data: 2001-07-24 12:37:49

Temat: Jak długo od zrobienia plomby światłoutwardzalnej nie powinno się jeść?
Od: "Tomek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak długo od zrobienia plomby światłoutwardzalnej nie powinno się jeść? Będę
wdzięczny za odpowiedź.

2. Data: 2001-07-24 13:12:13

Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Dentysta Ci nie powiedzial? Zgodnie z moja wiedza jest to 1 godz.

Marek

3. Data: 2001-07-24 14:03:02

Od: "Bartek" <B...@k...jest.kim.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie uczyliwypelnienie to mozna od razu, jesli jestes pewien ze zalozony
material jest tylko polimeryzowany swiatlem, a nie nalezy do grupy
materialow w ktorych swiatlo tylko inicjuje polimeryzacje.
lepiej zawsze pytaj sie lekarza

pozdrawiam
Bartek

4. Data: 2001-07-25 07:43:07

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Jak długo od zrobienia plomby światłoutwardzalnej nie powinno się jeść?
Będę
> wdzięczny za odpowiedź.

w przypadku plomby swiatloutwardzalnej mozna jesc od razu

Jola

Zylaki?
rozwój ciąży
wieczorowa med. w Krakowie