Jak dlugo piec [papryka faszerowana]

1. Data: 2004-10-18 16:31:45

Temat: Jak dlugo piec [papryka faszerowana]
Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wlsnie przygotowalem papryke faszerowana ryzem z pieczarkami i cebula i mam
pytanie - jak dlugo ja zapiekac w piekarniku i w jakiej temperaturze (jakies
inne ewentualne uwagai rowniez beda cenne)

pozdrawiam
pawel

1. Data: 2004-10-18 16:50:48

Temat: Re: Jak dlugo piec [papryka faszerowana]
Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewusek" <e...@p...com> napisał w wiadomości
> ja zapiekam ok 15-20 min w 200 st. 3 minuty przed koncem wlaczam
termoobieg.

> Pozdrawiam,
> Ewa

a jesczze pytanie - zapiekac na suchara ;) (tzn po prostu kladac w
piekarniku na tej kratce) czy tak jak w niektorych przepisach w naczyniu
zarodopornym podlane bulionem ??

pozdrawiam pawel

1. Data: 2004-10-18 16:57:27

Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-18 17:39:22

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-18 18:50:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Pawel* skreślił te oto słowa:

> a jesczze pytanie - zapiekac na suchara ;) (tzn po prostu kladac w
> piekarniku na tej kratce) czy tak jak w niektorych przepisach w naczyniu
> zarodopornym podlane bulionem ??

Ja zapiekam na blasze wyłożonej folią alu.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-10-18 18:30:07

Od: "Taurus" <t...@w...skonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja układam w brytfance i lekko podlewam bulionem. Piekę aż skórka na papryce
sama zaczyna odchodzić.

Jarek

ciasto bezowe??
Flaki-flaczki z...kury