Re: Jak dobra okleina meblowa?

From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jak dobra okleina meblowa?
Date: Mon, 3 Jul 2006 20:34:41 +0200

Miroo wrote:

> Takim nożem łatwo trochę zjechać i np zawadzić płytę.

Dlatego pisałem o prowadzeniu go na płask, z płaszczyzną noża
prowadzoną po płycie, oczywiście tą płaszczyzną do której jest
nóż ostrzony (on jest ostrzony tylko z jednej strony).

> nie będzie problemu. Ja bym polecał ostry nóż typu
> klasycznego - choćby kuchenny - ale sztywny i bez
> ząbków.

Próbowałem kiedyś, miało skłonności do strzępienia samej taśmy.
Ale może to kwestia wprawy, ja jestem przyzwyczajony do noża
tapeciarskiego, Tobie może to lepiej wychodzi kuchennym. Tak czy
tak polecam ten przyrządzik wolfcrafta, on pracuje na podobnej
zasadzie jak ten "mój" sposób: płaskie ostrze prowadzone
specjalnym uchwytem płasko po płycie, najwyżej z możliwością
lekkiego zukosowania.

J.