Jak dołączyć do grupy?

1. Data: 2004-11-13 16:17:39

Temat: Jak dołączyć do grupy?
Od: "Arafatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!
Pomóżcie mi dołączyć się do grupy.
Od niedawna mam na stałe internet i uczę się poruszać po nim. Znalazłam
przypadkiem waszą grupę i jestem nią zainteresowana a haft krzyżykowy to
moja pasja.
Z góry dziękuję.

1. Data: 2004-11-13 16:50:55

Temat: Re: Jak dołączyć do grupy?
Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Od niedawna mam na stałe internet i uczę się poruszać po nim. Znalazłam
> przypadkiem waszą grupę i jestem nią zainteresowana a haft krzyżykowy to

Myślę,że jak tu trafiłaś to już jesteś dołączona.Jak masz jakieś pytania
albo czegoś szukasz to po prostu pisz.Na pewno ktoś Ci pomoże
Renata Oborniki

1. Data: 2004-11-13 16:53:30

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-11-13 17:02:41

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata wrote:

> Myślę,że jak tu trafiłaś to już jesteś dołączona.Jak masz jakieś pytania
> albo czegoś szukasz to po prostu pisz.Na pewno ktoś Ci pomoże
> Renata Oborniki

Zajrzyj też do naszego FAQ (adres w stopce). Dowiesz się tam wszystkiego
o grupie :)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-11-23 17:41:32

Od: "Liana" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arafatka" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Od niedawna mam na stałe internet i uczę się poruszać po nim. Znalazłam
> przypadkiem waszą grupę i jestem nią zainteresowana a haft krzyżykowy to

Hmmm..... Bo ja wiem.... Może jakieś wkupne ;-) np. pokaz swoich prac :))
A tak na poważnie to już jersteś "dołączona" :) - to właśnie tak działa:
znajdujesz grupę, zaczynasz czytać, oglądasz posyłane linki i w krótkim
czasie masz szufladę zaczętych prac i to nie tylko krzyżykowych ale też
szydełko, druty, frywolitki, koraliki, haft wstążeczkowy i wiele wiele
innych (masa solna, papier marche itd).

A zatem witamy :))

Pozdrawiam
Liana
LODZ

1. Data: 2004-11-23 17:48:52

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy witamy witamy bardzo serecznie. Ja tez jestem tu od niedawna :)
Aga

[szydełko] ... znowu się chwalę :)
jak uratować druty
[Wawa] gdzie kupujecie starsze gazety?