Jak grubosc ocieplenia w skrzyniach????

1. Data: 2006-04-29 12:19:52

Temat: Jak grubosc ocieplenia w skrzyniach????
Od: "Roman" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zaznacze (chociaz to widac po pytaniu), ze jestem calkowitym
nowicjuszem, jesli chodzi o roslinki.
Postanowilem jednak zasadzic iglaki w skrzynaich na tarasie.
Wczesniej radzilem sie ju zna forum co do sposobu przygotowania
skrzyn pod takie iglaki.
Wylozylem skrzynie stryropianem, pote, folia, dalem keramzyt ...
Tearaz zastanawiam sie czy zastosowane przeze mnie ocieplenie jest
wystarczajace. Plyty styropianu, których uzylem maja 1 cm
grubosci. Czy to wystarczy????

Z góry dzieki za odpowiedz

R.

2. Data: 2006-04-29 18:49:18

Temat: Re: Jak grubosc ocieplenia w skrzyniach????
Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tearaz zastanawiam sie czy zastosowane przeze mnie ocieplenie jest
> wystarczajace. Plyty styropianu, których uzylem maja 1 cm

Ja donice zawijam juta, i folia babelkowa, a potem stawiam na deskach. Ochronilo
rosliny, ale pare donic popekalo (a podobno byly mrozoodporne)
Moze pomysl o ocieplaniu przed sezonem, od zewnatrz, niz sposob przez Ciebie
opisany..
Osczedzasz na pojemnosci skrzyni. Jesli skrzynie sa za duze aby je owijac.
Mozesz obkladac je plytami styropianowymi, i jakas tkanina. Tektura (ta
trojwarstwowa, z pofalowana wewnetrzna warstwa) powinna tez byc ok, ale w
wiekszej ilosci warstw.

3. Data: 2006-04-29 19:53:22

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tearaz zastanawiam sie czy zastosowane przeze mnie ocieplenie jest
wystarczajace. Plyty styropianu, których uzylem maja 1 cm
grubosci. Czy to wystarczy????

Z góry dzieki za odpowiedz

to bardzo skromnie ! a czy wystarczy? przekonasz sie po zimie :-(
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2006-04-29 21:57:24

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Roman" <f...@o...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
[...]

Skrzynia od srodka wylozona folia babelkowa ,uwazam ze wystarczy .
Tak zabezpieczona, od lat rosnie Hortensja pnaca .
Ta zime tez przetrwala i ma wiele paków:-)

Pozdrawiam TeresaR

Poszukuję projektanta
Grusza - pytanie o szkodnika (lub grzyba)
przepraszam - informatyka stosowana ...
Cięcie róż
Mikoryza - moda czy konieczność.