Re: Jak już prać ludziom mózgi

Subject: Re: Jak już prać ludziom mózgi
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<2...@g...com>
<59a6ea41$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<oo84e7$avq$1@node2.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<59a8e72b$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
From: Kviat
Date: Fri, 1 Sep 2017 14:35:29 +0200

W dniu 2017-09-01 o 13:09, i...@g...pl pisze:

> A takich prostaków jak ty, można poznać po prostackich wyobrażeniach.
>
> Taktak. Moje "prostackie wyobrażenia" nie są w stanie ogarnąć

Nic nowego.

> tej twojej "życiowej różnorodności" zawierającej w sobie także Szymborską, Miłosza
i Herberta - pierwsi dwoje to komunistyczni sprzedawczykowie, wspomagani i hołubieni
przez Komunę, rozwijający się na jej fali bez przeszkód aż po Nobla. To zupełnie
insza inszość, niż niepokorny Herbert, zapindalający w kopalni torfu na chleb,
piszący wiersze na gazetach i drukach innych, ci je znajdował gdziebadź - bo mu
Władza nawet przydziału na papier do pisania odmówiła.

> Taka jest twoja "różnorodność", lewacki kurku na dachu.

Nie. To są tylko twoje urojenia na temat "mojej" różnorodności.
A za twoje urojenia nie odpowiadam, faszystko.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr