Re: Jak już prać ludziom mózgi

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 3 Sep 2017 11:33:31 -0700 (PDT)
Subject: Re: Jak już prać ludziom mózgi
From: j...@o...pl

W dniu środa, 30 sierpnia 2017 07:08:05 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> LOL :)

no tak, bo to pomarancze wlasnie jadlo sie zazwyczaj
2 razy do roku. i byly bardzo smaczne.
teraz mozna jesc je codziennie.
sa srednio smaczne.

> LOL :)

> Co za brednie...
> Ci wykwalifikowani pracownicy to nie jest jakaś banda niewolników,
> których można sobie wykraść.

ale w ten sposob wlasnie kraje bogate dokonuja drenazu
finansowego krajow mniej zamoznych. i dysproporcja sie powieksza.
to przeciez znany mechanizm wielkopanskiej wspanialomyslnosci:)

> Bo Polacy to chodzące ideały i wzory uczciwości... LOL :)

mowa o krajach i narodach, a nie o ich obywatelach.

> Niektórzy ludzie mają, a inni nie. I nie ma to związku z narodowością.

Tak, jak niektore narody, a inne nie. I nie ma to zwiazku z ich obywatelami.

A przynajmniej nie jest _scisle_ skorelowane.

pozdrawiam,
jacek