Jak już prać ludziom mózgi

21. Data: 2017-08-24 21:07:41

Temat: Re: Jak już prać ludziom mózgi
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-24 o 19:14, i...@g...pl pisze:
> Lewactwo by chciało wciskać dzieciom swoje "paczki" - pedalskie wesela i parady

Bredzisz. Nikt nikogo nie zmusza do pedalskich wesel i parad.

> oraz zakaz nazywania matki matkę i ojca ojcem.

Tylko w twoich urojeniach :)

[ciach rasistowski bełkot]

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-08-24 23:19:15

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Twoje urojenia na temat moich urojeń mnie nie dziwią. Pewnie czytasz swoim dzieciom
książeczkę o dwóch pedałach-pingwinach, które adoptowały małego... O ile ty w ogóle
jesteś w stanie mieć dzieci...
https://m.deon.pl/inteligentne-zycie/obiektyw/art,51
7,teczowa-szkola.html

23. Data: 2017-08-24 23:32:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

"(...)Cele środowiska LGBT

Dziś, w 2013 roku, wydaje się, że dobrnęliśmy już do ostatniego kroku - mieszania z
błotem. W 2010 roku, gdy raport powstawał, autorzy opisali cele lobby
homoseksualnego na najbliższych pięć lat. Trzy lata temu środowiska LGBT
protestowały, gdy ktokolwiek mówił głośno o tej strategii. Wypierały się i uważały te
postulaty za wyssane z palca. Jednak diagnoza Fundacji Mamy i Taty z 2010 roku była
trafna. Wśród wspomnianych pięciu postulatów, do realizacji których będzie dążyło
lobby, Fundacja umieściła:

- "dążenie do penalizacji tzw. mowy nienawiści ze względu na orientację seksualną"
(przypomnijmy dyskusję nad projektem zakładającym uzupełnienie kodeksu karnego o
przestępstwa nienawiści popełniane ze względu na m.in. orientację seksualną i
tożsamość płciową - to wprost realizacja powyższego postulatu);
- zaostrzenie walki z ludźmi, środowiskami i instytucjami niezgadzającymi się z
poglądami środowiska LGBT i wyrażającymi publicznie swój sąd w tej sprawie (z
trzyletniej perspektywy można stwierdzić, że chodzi tu głównie o Kościół katolicki, w
którym wspomniana wcześniej mowa nienawiści, zdaniem ministra Michała Boniego -
"pleni się na kazaniach");
- zrównanie związków partnerskich z małżeństwem (czego potwierdzeniem jest walka o
usankcjonowanie związków jednopłciowych);
- walka o prawo do nieograniczonej adopcji dzieci przez homoseksualistów;
- "wprowadzenie do szkół tzw. edukacji seksualnej uwzględniającej poglądy ideologów
LGBT na kwestię orientacji seksualnej".
Ostatni postulat, w porównaniu z wymienionymi wcześniej, może wydawać się błahy. W
rzeczywistości jest to jednak sprawa najwyższej wagi, ponieważ dzieci spędzają w
szkole jedną czwartą swojego życia. To wystarczy, aby zakwestionować wpojone im w
domu rodzinnym zasady.

Majstrowanie w podręcznikach

Świadomi tego faktu aktywiści homoseksualni proponują rewolucję w szkolnych
podręcznikach, z których uczniowie czerpią wiedzę o otaczającym ich świecie.

Stowarzyszenie Na Rzecz Lesbijek, Gejów, Osób Biseksualnych, Osób Transpłciowych Oraz
Osób Queer "Pracownia Różnorodności" wydało w tym roku raport "Szkoła milczenia"
(dostępny na www.spr.org.pl). Omówiło w nim 51 podręczników do biologii, WOS-u i
wychowania do życia w rodzinie (WDŻ) pod kątem "przedstawienia w nich problematyki
LGBTQ i treści homofobicznych". Pieniądze (65 tys. 300 zł) na wydanie
190-stronicowego opracowania dała Fundacja im. Stefana Batorego. Raport przygotowało
"czterech niekwestionowanych ekspertów", którzy nie tylko postawili diagnozę, że jest
fatalnie, ale także wystawili receptę - zmienić podręczniki, by "przekazywały
rzetelną wiedzę nt. osób LGBTQ i ich problemów".(...)
Musimy mieć świadomość, że atak na podręczniki nie jest przypadkowym działaniem fanów
LGBTQ, którzy skrzyknęli się na paradzie równości i wymyślili, że może na przykład
zajrzą, co tam słychać w szkolnych książeczkach. Majstrowanie w edukacji jest
elementem spójnej, przemyślanej strategii. Na poziomie studiów wyższych ma się
całkiem dobrze. Na uczelniach (publicznych) odbywają się wykłady poświęcone
problematyce LGBTQ, a w stolicy działa Uczelniana Organizacja Studencka Uniwersytetu
Warszawskiego "Queer UW", gdzie "gwarantem odpowiedniego poziomu naukowego" (tak
sądzą studenci) jest dr hab. Jacek Kochanowski, współautor "Szkoły milczenia". Do
szkół podstawowych, na szczęście, nie wdarły się jeszcze w takim stopniu nowe prądy
myślowe.

Jednak to nie jest sprawa, nad którą można przejść do porządku dziennego. Bo co
będzie dalej? Likwidacja szkół katolickich? "Lustracja" dyrektorów szkół - ten jest
za bardzo na prawo, więc dla świętego spokoju pozbawimy go funkcji? "Lustracja"
kandydatów na nauczycieli - ten jest OK, ale tego nie przyjmiemy na studia, bo śpiewa
w scholi parafialnej, więc na pewno będzie ideologicznie nie po naszej myśli?"

24. Data: 2017-08-25 03:58:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 17:19:51 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> ...to od małego
>
> http://m.newsweek.pl/opinie/men-zdecydowal-ze-w-podr
ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

> Co w tych pislamskich skretyniałych łbach siedzi?
> Ten kraj już chyba na zawsze zostanie zadupiem.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

zapytaj raczej Piotrze dlaczego cala ta wasza hałastra tuskowa
rządem się mieniła, zamiast nazwać się złodziejaszkami po prostu.

25. Data: 2017-08-25 04:05:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 20:01:35 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

> Znowu urojenia...
>
> Ale ogarniasz chociaż, że mi chodziło o to, co będzie w podręcznikach?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

tez powrotu do zdrowia zycze.
w podrecznuikach was nie bedzie,
ani w encyklopediach nieperojatywnie,
moze troszke w encyklikach,
bo przebaczac trzeba,
choc wszystko jakby z zadumaniem.

jacek

26. Data: 2017-08-25 04:08:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 19:10:24 UTC+2 użytkownik XL napisał:

ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

> Dla Kviata Lis to Objawiona Prawda, he he he he ?

Lis to szuja zwykla, choc tez przeciez czlowiek.

27. Data: 2017-08-25 04:12:59

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 23 sierpnia 2017 00:41:53 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> WARA FASZYSTOM OD WYCHOWYWANIA I NAUKI POLSKICH DZIECI!
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

piotrusku panie. czy potentegowalo ci sie w glowce,
CZY TYLKO TAK, jak radzieccy towarzysze uwiesz wszystkich
od faszystow wyzywac?

jacek

28. Data: 2017-08-25 04:16:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 20:23:33 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> "niebieski" <n...@i...eu> wrote in message

ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

> Napisał nieprawdę o planach dotyczących podręczników?

ja sobie i wam wszystkim bym zyczyl, aby w tych pod recznikach
byla sama prawda.
to chyba normalne i uczciwe.

jacek

29. Data: 2017-08-25 07:17:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-25 o 03:58, j...@o...pl pisze:

ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

> zapytaj raczej Piotrze dlaczego cala ta wasza hałastra tuskowa

Chyba twoja.

> rządem się mieniła, zamiast nazwać się złodziejaszkami po prostu.

A miało być lepiej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2017-08-25 07:18:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-25 o 04:12, j...@o...pl pisze:

> piotrusku panie. czy potentegowalo ci sie w glowce,

Do religiantów mi daleko.

> CZY TYLKO TAK, jak radzieccy towarzysze uwiesz wszystkich
> od faszystow wyzywac?

Nie wszystkich. Tylko faszystów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

"Rzepa" zmienia front, a może ubyło czytelników?
Integracja po niem... arabsku.
Islandzki holokaust downów
Niemcy.
Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.