Jak już prać ludziom mózgi

41. Data: 2017-08-26 10:13:25

Temat: Re: Jak już prać ludziom mózgi
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie "pochuj"??? No to pozostajesz w przewadze i tak. Gratulacje!

42. Data: 2017-08-27 23:24:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 15:32:54 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:

> ?
> A po cholerę mam tam (w)jechać? Do tego muslimskiego syfu nawet wołami mnie nikt
nie zaciągnie.

https://gloria.tv/video/FTRztnLE9AnX4G76BfPqQ38GV
https://gloria.tv/video/xYspudCg9SD44nTyPaHFpBPVB
https://gloria.tv/article/jLYbdtwV3MvN1bMvG7jv1B6Rp
https://gloria.tv/article/MTYPVdsaitX91yL1DjyczMrbG
https://gloria.tv/article/C793ooAAooRk34z2c3yQ7rkMe
https://gloria.tv/article/XZhNm1ansBX63sCowV7PAwxNx

43. Data: 2017-08-28 07:28:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-27 o 23:24, i...@g...pl pisze:

nie zaciągnie.

Podniecasz się linkami z takimi bzdurami, że aż to jest śmieszne.
Ten o Libii mnie szczególnie rozbawił... ten "dziennikarz" bladego
pojęcia nie ma o co chodzi, ale rwie się do bredzenia. Tak to jest, gdy
pryszczata gimbaza bierze się za pisanie (nie ważne co, byle
"patriotycznie"), a takie stare głupie cipy jak ty powołują się na takie
"źródła".
Żałosne :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2017-08-28 08:06:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Bo twoje GWna i tefałeny lepsze, stary eSBeku...

45. Data: 2017-08-28 08:11:22

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Szczególnie mnie rozbawił jeden stary łysy eSBek, który niedawno tu gardłował o
rolnikach i ZUSie. No ten to ma pojęcie wzięte prosto ze swoich "źródeł"...

46. Data: 2017-08-28 09:40:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-28 o 08:06, i...@g...pl pisze:
> stary eSBeku...

LOL :)
Widzę, że twoja paranoja w jak najlepszej kondycji :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

47. Data: 2017-08-28 13:26:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

GWno widzisz, GWno wiesz.

48. Data: 2017-08-30 02:00:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 07:17:12 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

> Chyba twoja.

nie no, nie moja. po prostu poglady masz podobne, to utozsamiam.
blednie byc moze.

> A miało być lepiej.

cholera tam z lepiej - niechby chociaz piekniej
i prawdziwiej.

pozdrawiam,
jacek

49. Data: 2017-08-30 02:34:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 14:44:35 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Nareszcie zrozumiałaś.

> Wiem, że to się faszystom nie podoba, ale już ci tłumaczyłem dlaczego
> powstała UE i jaki w tym udział mieli faszyści.

> Ale ty masz zryty beret :):)

> Odciągnąć to ty sobie możesz jedynie gile z nosa.
> Powinnaś się cieszyć, że cywilizowani ludzie zlitowali się nad zadupiem
> z chłopsko-pańszczyźnianą mentalnością, przyjęli Polskę do UE i przez
> tyle lat dawali kasę.

co ty Piotrze opowiadasz? masz te mentalonosc, o ktorej piszesz?
czy tylko innym ja zarzucasz?

przez tyle lat, znaczy ile?
tylko policz dobrze ile dali, a ile zabrali.

> Zbudowali ci drogi i nie dali zdechnąć z głodu
> rolnikom z trzema morgami na krzyż.

nic nie zbudowali, za co slono nie zaplacilismy.
taka ich mentalnosc:)

rolnicy z trzema morgami od wiekow zyli
i cieszyli sie szczesciem czesciej,
niz w czasach obecnych.
szczescie, Piotrze, jak wiesz, nie jest wbudowane
w system industrilnego dobrobytu.
ono jest po prostu wolne.
zwlaszcza od zobowiazan:)

> Pozwoli ci wjeżdżać na swój teren

lal! jakie szczescie!

> bez paszportu żebyś mogła zobaczyć, że banany można jeść nie tylko w
> święta, a kawa nie kończy się na jednym gatunku w opakowaniu zastępczym.

pomarancze, nie banany. spytaj tych, ktorzy wowczas zyli,
a przyklady beda wlasciwe, Piotrze:)

> Jeszcze masz szansę, skorzystaj w końcu, zanim twój idol całkiem ich
> wkurzy i zamkną ci granice przed nosem.

durenku kochany - nie zamkna:) skad niby wezma pasibrzuchy
tanio wyzyskiwana sile robocza, ktorej chce sie pracowac?
moze z afryki, azji lub podobnych ladow:)

a jesli zamkna, to tylko u nas lepiej bedzie.
przynajmniej nie beda nas okradali z wykwalifikowanych
pracownikow. na ktorych ty, ja, cale spoleczenstwo
bardzo duzo wydalo, aby wyksztalcenie lub zawod zdobyli.

bogate kraje to po prostu zlodzieje - nie wiedziales o tym;)

> Skoro nie ogarniasz konsekwencji, to lepiej posłuchaj mądrzejszych i się
> módl do swojego boga żeby cię z tej UE nie wykopali.

mnie nie wykopia. ciebie byc moze.

> Ja rozumiem, że wam się wydaje, że Polska ma silniejszą gospodarkę od
> Francji, ale powiem ci w tajemnicy, że to nie jest prawda.

za to Polska ma honor, ktory nie tylko francja juz dawno utracila.
pieniadze da sie zazwyczaj kiedys odzyskac, ale honoru nigdy.
nieprawdaz?

pozdrawiam cie Piotrze,
jacek

50. Data: 2017-08-30 07:08:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-30 o 02:34, j...@o...pl pisze:
> [...]

> pracownikow. na ktorych ty, ja, cale spoleczenstwo
> bardzo duzo wydalo, aby wyksztalcenie lub zawod zdobyli.

Co za brednie...
Ci wykwalifikowani pracownicy to nie jest jakaś banda niewolników,
których można sobie wykraść.

> bogate kraje to po prostu zlodzieje - nie wiedziales o tym;)

Bo Polacy to chodzące ideały i wzory uczciwości... LOL :)

> za to Polska ma honor,

Niektórzy ludzie mają, a inni nie. I nie ma to związku z narodowością.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

"Rzepa" zmienia front, a może ubyło czytelników?
Integracja po niem... arabsku.
Islandzki holokaust downów
Niemcy.
Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.