Jak kobiety odczuwaja zdrade

1. Data: 2007-02-22 14:38:02

Temat: Jak kobiety odczuwaja zdrade
Od: "Kajetan" <b...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Powyzsze zapytanie kieruje do Kobiet. Juz raz je zadalem na sasiedniej grupie lecz
niestety nie uzyskalem rzeczowych odpowiedzi.
Chodzi mi o to, ze w zwiazkach a szczegolnie malzenstwie bardzo wazna
jest wiernosc i zaufanie do siebie. Wiem ze niektorzy faceci zwlaszcza
samcowate miesniaki nie ubolewaja jak se skocza z kims na bok.
Ciekawi mnie jednak psychika i spojrzenie psychologiczne z punktu
widzenia kobiety - jak wy podchodzicie do tego i jakbyscie sie czuly gybyscie
skoczyly z kims na bok.? Czy dla kobiety seks z kims innym a rownoczesnie
utrzymywanie zwiazku z mezem czy chlopakiem no byloby czyms normalnym
dla kobiet? Czy raczej wolalyby ujawnic prawde i zmienic taka sytuacje.
Jeszcze jedno pytanko bardzo glupie zreszta - czy babka jak dlugo nie ma seksu to
szuka faceta do loza czy po prostu sie
wstrzymuje? Co wogole kieruje zdrada u kobiet?
Dzieki za wypowiedzi. Mam nadzieje ze dostarcza mi lepszego spojrzenia na swiat
kobiet
ktory staram sie nieudacznie zrozumiec)

Kajetan

2. Data: 2007-02-22 16:44:07

Temat: Re: Jak kobiety odczuwaja zdrade
Od: Raul Bloodworth <t...@n...one> szukaj wiadomości tego autora

Kajetan napisał(a):
> Mam nadzieje ze dostarcza mi lepszego spojrzenia
> na swiat kobiet
> ktory staram sie nieudacznie zrozumiec)

eżczyzna spaceruje kalifornijską plaża pogrążony w głebokiej modlitwie.
Nagle przemówił głośno:
- Panie Boże spełnij jedno moje zyczenie.
I usłyszał glos Boga:
- Zawsze chodziłeś moimi drogami spełnie twoje życzenie.
Meżczyzna poprosił:
- Zbuduj dla mnie most na Hawaje żebym mógł tam jeździć, kiedy tylko zechce.
Bóg odpowiedzial:
- Twoje życzenie jest bardzo materialistyczne. Pomyśl logicznie jak
wielkich nakładów wymaga takie przedsięwzięcie. Ile betonu, stali. Rzecz
jasna mogę to zrobić, ale trudno znaleźć usprawiedliwienie dla takiej
prośby. Może wymyślilbyś inne życzenie, które bardziej oddałoby mi chwałę.
Mężczyzna długo się zastanawiał i w końcu odrzekł:
- Dobrze Panie Boże, w takim razie chciałbym zrozumieć kobiety...
Chcialbym, wiedzieć, co one czują, w głębi duszy, co myślą, kiedy nie
odzywają się do mnie albo, kiedy płaczą. O co tak naprawdę im chodzi.
Chciałbym też wiedzieć jak mogę uczynić kobietę naprawdę szczęśliwą
Po kilku minutach ciszy Bóg odpowiedział:
- Chcesz dwa czy cztery pasy ruchu na tym moście?

3. Data: 2007-02-22 17:32:16

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 17:44, Raul Bloodworth <t...@n...one> wrote:

> Meżczyzna spaceruje kalifornijską plaża pogrążony w głebokiej modlitwie.
( i to co dalej )

I to by było tyle na temat?...

Hanka
;)

4. Data: 2007-02-22 23:04:20

Od: "och.karol" <o...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> ( i to co dalej )
> I to by było tyle na temat?...

Myślę, że wyjasnia temat dogłębnie i bardzo obrazowo.

karol

5. Data: 2007-02-23 04:30:35

Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 15:38, "Kajetan" <b...@m...net> wrote:
> [...]
> jest wiernosc i zaufanie do siebie. Wiem ze niektorzy faceci zwlaszcza
> samcowate miesniaki nie ubolewaja jak se skocza z kims na bok.

Odczuwają dysonans w stosunku do rzeczy zakodowanych moralnie w
mózgu jako negatywny.
Silniejsze kobiety nie potrzebują pomocy księdza do ustawiania własnej
moralności.
Ludzie przywiązują wartość człowieka do rzeczy powierzchownych, takie
myślenie może być nawykiem, jak
w przypadku anorektyczek. Mam wrażenie, że wiara w wartość człowieka
oparta na czymś więcej niż odnoszenie się
do potrzeb i powinności powoduje stawianie swojej seksualności na
niższym priorytecie.
Wiara - to skłonność do marzeń zmuszająca zakonników do walenia
kapucyna i innych zboczeń.
Tak jak życie jest burzliwe tak, tłumienie, mocne wrażenia, zwykłe
potrzeby.

6. Data: 2007-02-23 12:45:18

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 00:04, "och.karol" <o...@x...wp.pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał

> Myślę, że wyjasnia temat dogłębnie i bardzo obrazowo.

Tak, tak, ja też w tym znaczeniu :)
Zamiast pytajnika powinnam raczej wykrzyknik wstawić;)

Pozdrawiam

Hanka Realistka
;)

7. Data: 2007-02-23 21:41:04

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie zdradziłam, ale zostalam zdradzona.
Miałam okazje i nie zrobilam tego, moze wlasciwie powinnam - mniej by
bolalo.
Ja jako kobieta, bardzo cierpialam, tym bardziej, ze go kochalam.
Moge napisac o kobiecie z ktora to zrobil....ona nie przyznala sie do tego
przed swoim facetem z ktorym byla juz 8 lat. Ponoc nie byl, to jej pierwszy
skok w bok. Nie rozumiem jak mogla, to robic...poniewaz, to nie chodzilo
jedynie o seks, byla przyjazn, wspolne spotkania, rozmowy i skonczylo sie w
lozku. Powinna odejsc od tamtego, bo jak twierdzila nie rozumial jej, no to
po co nadal trwala i trwa w takim zwiazku, to chore.
Oszukuje sama siebie, zalosne.
Malo tego moja znajoma rowniez zdradzila swojego Ukochanego i tutaj chodzilo
o seks i tylko seks...krotka i szybka znajomosc. Bylo jej tak jak z nim
nigdy nie bedzie, ale nadal z nim jest, poniewaz o niczym sie nie dowiedzial
a ona nie przyznala sie...tylko co? Otoz z dnia na dzien coraz bardziej ja
drazni, chlopak robi wszystko by z nim byla. Ona twierdzi, ze nie moze go
zostawic, ze nadal go kocha. Rowniez zalosna sytuacja, poniewaz tamten z
ktorym go zdradzila sni sie jej nocami i zyje w ciaglym stresie by
przypadkiem przez sen nie wypowiedziec jego imienia. Z moich obserwacji
wynika, ze kobiety potrafia grac, o wiele bardziej wyksztalcily okazywanie
roznyh emocji i lepiej im to wychodzi niz mezczyznom.
Ja nie wiem, co to za kobiety, jak one tak moga zyc. Jak dla mnie sa po
prostu glupie i krzywdza siebie i innych. W oszukiwaniu siebie i
"ukochanych" nie ma szczescia, wiec po co? Nie zycze takich zadnemu
mezczyznie.

serdeczne...

8. Data: 2007-02-24 14:12:48

Od: "kasai" <asdfadsf@asdf,.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym też wiedzieć jak mogę uczynić kobietę naprawdę szczęśliwą
> Po kilku minutach ciszy Bóg odpowiedział:
> - Chcesz dwa czy cztery pasy ruchu na tym moście?

Wyobraz sobie :

- to ty jestes lowiony a nie lowca - pomysl
jakbys kombinowal, gdybys musial zachecic
laske zeby do ciebie podeszla, bo sam pierwszy
nie mozesz. Pomysl jakiego schematu myslenia
to uczy.
Przypomnij tez sobie pierwsze dni w szkole
podstawowej, i to jak wygladali osmioklasici wokol
ciebie, pierwszoklasisty :)
- to ty masz ladnie wygladac. Oczekiwania swiata
zwracaja twoja uwage w kierunku wlasnej osoby.
- to ty powinienes rodzic dzieci, a masz
czas do ktoregos tam roku zycia, wiec
musisz sie spieszyc
- wazne jest tez chyba instynkt macierzynski,
a co za tym idzie umiejetnosc patrzenia i rozumienia
uczuc drugiej osoby - kobiety maja chyba wiecej
empatii, bo potrzebuyja ja dla przyszlego potomstwa.
A zeby rozumiec kogos innego trzeba takze
zajrzec w glab siebie...

itd.
To takie podstawy rozkminki :)

A poza tym to kobiety sa jednak rozne:)

9. Data: 2007-02-24 14:15:17

Od: "Canizareees" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

uczuc drugiej osoby - kobiety maja chyba wiecej
empatii, bo potrzebuyja ja dla przyszlego potomstwa.
A zeby rozumiec kogos innego trzeba takze

Za dużo seksu-dziewczęta ;)
Też psychologia
Re: echo zwane czkawka czyli BESTIA pokazuje oblicze...