Re: Jak ,,król żebraków" chwalił mi się terenówkami i czym nie chciał pochwalić się przed sądem

1. Data: 2016-01-04 10:44:15

Temat: Re: Jak ,,król żebraków" chwalił mi się terenówkami i czym nie chciał pochwalić się przed sądem
Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

MarkWoydak pisze:
> Użytkownik "Lord Donald" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

> Jacy wy jesteście naiwni. Nie maq nic za darmo, a Owsiak robi kasę na
> waszej łatwowierności w szczytne cele. Tą samą metodę skopiował
> JarosławPolskęZbaw tyle, że podbieranie kasy odbywa się pod przykrywką
> "prawa i sprawiedliwości".

By dokonywać zmian nie wystarczy mieć pomysł, trzeba jeszcze mieć siłę,
którą w naszych czasach stanowią pieniądze. Nieważne jest w jaki sposób
zdobyte. Chyba wiesz, że by je zdobyć to pierwszy milion trzeba ukraść.
Tak robią wszyscy ale nie wszyscy z tych wszystkich mają jakąś sensowną
ideę - w większości tylko myślą jak ukraść jeszcze więcej.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

2. Data: 2016-01-04 13:38:56

Od: "MarkWoydak" <M...@f...gmx.it> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Tak robią wszyscy ale nie wszyscy z tych wszystkich mają jakąś sensowną
> ideę - w większości tylko myślą jak ukraść jeszcze więcej.

Coż, zapewne masz spore doświadczenie w tym temacie.

Mark Woydak

Przyśpieszony kurs obrony Wolności Polski.
Legion Żydowski Adama Mickiewicza
Cykliści i wegetarianie kolejnym wrogiem "Polskości"
ZapRaSHam Na najLepSjeJsHe foRóm Na śFjeCje!
Komisarz UE ostrzega Polskę w związku z ustawą medialną