Jak miło!

1. Data: 2002-02-24 00:41:31

Temat: Jak miło!
Od: "Nowaczki" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest niesamowite!
Pewnie nikt mnie nie pamięta, ale jakieś dwa lata temu pojawiałem się tu
czasem. Teraz kiedy mam na karku maturę [ nową :) ], chyba dla rozluźnienia
i przede wszystkim z tęsknoty za Wami chciałbym wrócić. Najpiękniejsze jest
to, że wpadłem tu przez przypadek w sobotni poranek i pierwszy rzut oka i Ci
sami niesamowici Zapaleńcy [w najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu,
przepraszam jeśli kogoś uraziłem, pomimo różnic wiekowych - około
kilkudziesięciu lat odważę się tak napisać]. Byłem i jestem wciąż Waszym
fanem no i chyba tylko pozostaje dalej kochać Ogrody...

Staszek [Fiakriusz] Nowak
Kraków

Ps. Św.Fiakriusz - niech będzie choć trochę wstyd temu, kto nie wie, iż jest
to patron wszystkich ogrodników. Kiedyś nawet okrzyknęliśmy go [po długich
debatach o patronie ogrodników] nieoficjalnie patronem tej grupy. A
tymczasem dziękuję też tym, którzy przyczynili się do tego, że teraz na
trzecie mam Fiakriusz i jestem z tego bardzo dumny [biskup się uroczo
uśmiechnął].

Pss. Czy Misiek postanowił wyładować swoją złośliwość w tępienie kretów i
występuje teraz pod imieniem i nazwiskiem?

2. Data: 2002-02-24 09:13:51

Temat: Re: Jak miło!
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowaczki" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Pss. Czy Misiek postanowił wyładować swoją złośliwość w tępienie kretów i
> występuje teraz pod imieniem i nazwiskiem?

To jest wielce prawdopodobne :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-02-24 19:35:00

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Misiek zginal bezpowrotnie. Za to milo powitac Ciebie po latach. Ciekawe, ze
co i rusz jakis duch nas odwiedza :-)

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

4. Data: 2002-02-27 17:53:25

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Misiek zginal bezpowrotnie.

Taka pewność w Twoim głosie każe mi się zastanowić...:-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

[OT] Książka KWITNĄCE BALKONY I TARASY
Witam. Pytanie o dzdzownice.
jak zabezpieczyc magnolie
Prasa na marzec - coś nasze postanowienia z jesieni zaniknęły
Przycinanie drzewek