Re: Jak naprawic malzenstwo

1. Data: 2004-03-27 16:35:09

Temat: Re: Jak naprawic malzenstwo
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "sarna" <b...@p...wp.pl> napisal w wiadomosci
news:414a760c.0403270638.202632aa@posting.google.com

> Przed slubem bylo jak w bajce, problemy zaczely sie podaczas naszej
> podrozy poslubnej, ktore spedzilismy wraz z moimi tesciami ( razem
> pojechalismy na slub brata meza ) sami bylismy poltora dnia,
> Mysle, ze poczatkowo przyczyna naszych konfiktow byla moja tesciowa,
> ktora chciala miec wplywa na wszytsko, uwzala nas za dzieci( mam 26
> lat)

Te tesciowe.....
Mysle ze powinniscie unikac cichych dni bo one do niczego dobrego nie
prowadza.
Postaraj sie na spokojnie pogadac z mezem i wyjasnic jemu ze czas odciac
pepowine od mamusi.A jak rozmowa z nim nie pomoze,zaprosilabym tesciowa i
wstawilabym jej i syncowi monolog,ze albo zaczna sie normalnie
zachowywac,albo musze liczyc sie z tym,ze malzenstwo sie rozpadnie.

Magda

2. Data: 2004-03-28 10:55:23

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:

> Postaraj sie na spokojnie pogadac z mezem i wyjasnic jemu ze czas odciac
> pepowine od mamusi.

Rozmowa tak, ale nie w tym tonie.

A jak rozmowa z nim nie pomoze,zaprosilabym tesciowa i
> wstawilabym jej i syncowi monolog,ze albo zaczna sie normalnie
> zachowywac,albo musze liczyc sie z tym,ze malzenstwo sie rozpadnie.

A to jak dla mnie mogłoby jedynie pogorszyć sytuację.

W rozmowie z nim nie krytykuj, nie żadaj, skup się na swoich odczuciach.
Jeśli będzie potrzebna rozmowa z teściową to proponowałabym w cztery oczy.

Gosia

3. Data: 2004-03-28 20:41:48

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <x...@y...com> napisał w wiadomości

> Rozmowa tak, ale nie w tym tonie.

Mozna to ubrac w rozne slowka,grunt aby zrozumial.

A to dlaczego?

Magda

4. Data: 2004-03-29 13:34:35

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:

> A to dlaczego?

Bo:
1.to powinna być rozmowa, a nie monolog
2.lepiej żeby rozmowa odbyła się w cztery oczy- w rozmowiez z mężem i
teściową trudniej tak pokierować rozmową, żeby żedne z nich nie poczuło
się urażone
3.mam nadzieję, że między nimi nie jest tak źle, aby musiało dochodzić
do szantażu, a jeśli już, to coś takiego powinno paść w rozmowie tylko z
nim
4.on zachowuje się dla siebie normalnie, więc powinno się powiedzieć "mi
to zachowanie nie odpowiada", a nie zarzucać mu nienormalne zachowanie

Gosia

5. Data: 2004-03-29 14:01:32

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo:
> 1.to powinna być rozmowa, a nie monolog

Nazwalam to monologiem dlatego bo ja staralabym sie najpierw wylozyc co mnie
boli dopiero pozwolilabym sie udzielac :-)
No w kazdym razie u mnie to dziala :-)

> 2.lepiej żeby rozmowa odbyła się w cztery oczy- w rozmowiez z mężem i
> teściową trudniej tak pokierować rozmową, żeby żedne z nich nie poczuło
> się urażone

Urazone....
Jak nie pomagaja prosby kierowane do meza to trzeba pogadac tez z tesciowa.

> 3.mam nadzieję, że między nimi nie jest tak źle, aby musiało dochodzić
> do szantażu, a jeśli już, to coś takiego powinno paść w rozmowie tylko z
> nim

Od razu szantaz.Mozna to inaczej ujac,grunt aby wiedzieli jakie moga byc
konsekwencje ich dziecinnego zachowania.

>.on zachowuje się dla siebie normalnie, więc powinno się powiedzieć "mi
>o zachowanie nie odpowiada", a nie zarzucać mu nienormalne zachowanie

Z tym moge sie zgodzic :-)

Magda

6. Data: 2004-03-29 15:20:09

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:

> Urazone....
> Jak nie pomagaja prosby kierowane do meza to trzeba pogadac tez z tesciowa.

Z tym się zgadzałam, ale chodziło mi o to, że rozmowa z teściową powinna
odbyć się bez męża.

> Od razu szantaz.Mozna to inaczej ujac,grunt aby wiedzieli jakie moga byc
> konsekwencje ich dziecinnego zachowania.

Straszenie konsekwencjami (czyli szantaż) sa dla mnie ostatecznością.
Czyli nie powinny się pojawić, dopóki nie zawiodą wszystkie pokojowe
próby porozumienia.

Gosia

7. Data: 2004-03-29 17:31:39

Od: "marcin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Straszenie konsekwencjami (czyli szantaż) sa dla mnie ostatecznością.
> Czyli nie powinny się pojawić, dopóki nie zawiodą wszystkie pokojowe
> próby porozumienia.
>
> Gosia

Straszenie konsekwencjami (czyli szantaz) to nie sa rozwiazania,
nawet w ostatecznosci.
Jezeli zawioda rozwiazania "pokojowe" to ,moim zdaniem,
pozostaje juz tylko powiedziec: do widzenia.

Jezeli w zwiazku osiagniesz cos szantazem,
to uwazasz, ze wygralas?

pozdrawiam
marcin

8. Data: 2004-03-29 19:06:20

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

marcin wrote:
> [...]
> Jezeli zawioda rozwiazania "pokojowe" to ,moim zdaniem,
> pozostaje juz tylko powiedziec: do widzenia.
>
> Jezeli w zwiazku osiagniesz cos szantazem,

Ja w moim związku szantażu nie dopuszczam, ale są przypadki
szczególne... Sama doradzałam pewnej dziewczynie szantaż. Ta dziewczyna
i jej chłopak (jesli można go jeszcze tak nazwać, bo jest starszy od
niej około 20 lat) dorobili się dziecka. Zamieszkali razem. On uwielbiał
synka, był z niego ogromnie dumny. Niestety facet lubił zaglądać do
kieliszka. Doszło do tego, że nie było dnia bez alkoholu. Nieraz
rozmawiała z nim, prosiła, ale alkohol był od niego silniejszy.
Poradziłam jej, aby kazała mu wybierać albo alkohol, albo ona i ich
synek. Poparła to jeszcze wyprowadzką do rodziców na dwa tygodnie.
Pomogło. Od roku jest między nimi O.K.

Gosia

9. Data: 2004-03-29 19:45:32

Od: "marcin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poradziłam jej, aby kazała mu wybierać albo alkohol, albo ona i ich
> synek. Poparła to jeszcze wyprowadzką do rodziców na dwa tygodnie.

No tak, to rzeczywiscie szczegolny przypadek i
przyznam szczerze, ze nie bralem pod uwage
tego typu sytuacji.
Coz, dobrze, ze szantaz sie powiodl, chociaz stawianie
ludzi pod murem moze prowadzic do roznych
zachowan i m.in. dlatego nie wolno tego robic.
Ale ostroznie i z wyczuciem najwidoczniej moze
sie udac. To byl ciekawy przyklad.

pozdrawiam
marcin

--
zly, glupi i brzydki

10. Data: 2004-03-29 20:02:36

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Straszenie konsekwencjami (czyli szantaż) sa dla mnie ostatecznością.
> Czyli nie powinny się pojawić, dopóki nie zawiodą wszystkie pokojowe

No coz ,dla mnie to nie jest sznataz,a "otwarcie oczu".

Magda

Re: Jak naprawic malzenstwo
Re: Jak naprawic malzenstwo
Skąd się bierze mleko krowie ?