Jak narkotyk...!!!

1. Data: 2005-12-19 15:53:21

Temat: Jak narkotyk...!!!
Od: <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem uuuuzależniona! ...od forum.
Nie mogę się oderwać- czytam,ściągam ,znowu czytam itd. Skąd Wy dziewczyny
macie czas na robótki! Przez to czytanie nie mam czasu na robótki ani na
świąteczne sprzątanie ! Coś mnie ciągnie , a sprawdzę co ciekawego na forum
.. i tak godzinę , dwie ( i więcej) siedzę. Nie mogę się oderwać. Ale to
bardzo fajnie i dziękuję Wam.
Pozdrawiam - Dorota

2. Data: 2005-12-19 16:22:44

Temat: Re: Jak narkotyk...!!!
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> .. i tak godzinę , dwie ( i więcej) siedzę. Nie mogę się oderwać. Ale to

Hej, myślę, że nie tylko na ciebie działa to wspaniałe forum - ja też tak mam.
Siadam do kompa na minutkę, a minutka zmienia się w .... i siedzę, siedzę,
siedzę...
Pozdrawiam wszystkie uzależnione od robótek i forum, Gosewa.

3. Data: 2005-12-19 16:35:08

Od: "Aga" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siedzę...
> Pozdrawiam wszystkie uzależnione od robótek i forum, Gosewa.

Kochane u mnie to samo, całe wieczory zajęte mam przez te cudowne forum.
Czytam i ściągam... i tak w kółko, kiedy tu nie zajrzę. I też ie mam kiedy się
zabrać do haftowania.
Pewnie wszystkie wzorów juz mamy tyle, że do konca zycia na wyszywanie
wystarczy, ale jest tyle fajności, że się chce wiecej i więcej i więcej......
to jak nałóg.
Pozdrawiam wszystkie uzależnione.
Pa, Aga

4. Data: 2005-12-19 17:07:51

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik d...@g...pl napisał:
> [...]
> .. i tak godzinę , dwie ( i więcej) siedzę. Nie mogę się oderwać. Ale to

Czytając Twój post stwierdziłam, ze piszesz również o mnie. Objawy mam
te same: po pracy lece do kompa i sprawdzam co nowego, szukam wzorów a
tu już 24.
Jak ten czas szybko mi leci :(
Pozdrawiam
Pszczółka

5. Data: 2005-12-19 18:02:39

Od: <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszczółka <r...@a...wp.pl> napisał(a):

> Czytając Twój post stwierdziłam, ze piszesz również o mnie. Objawy mam
> te same: po pracy lece do kompa i sprawdzam co nowego, szukam wzorów a
> [...]

Kurcze , a już miałam odkurzacz w ręku ... Znowu sprawdzam co przybyło na
forum i chyba nici ze sprzątania. Jeszcze zostało parę dni do Świąt... Chyba
zdążę?!...

6. Data: 2005-12-19 18:17:02

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik d...@g...pl napisał:

> Kurcze , a już miałam odkurzacz w ręku ... Znowu sprawdzam co przybyło na
> forum i chyba nici ze sprzątania. Jeszcze zostało parę dni do Świąt... Chyba
> zdążę?!...

Pewnie że zdążysz! Wyłącz kompa i sprzątaj - ja tak dziś zrobiłam i nie
powiem ile godzin prasowałam i myslałam nad wzorkami ile bym ściągnęła.
No cóż trzeba przerwy robić ;P bo inaczej człowiek od kompa nie odejdzie....
Pszczółka

7. Data: 2005-12-19 18:18:05

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik d...@g...pl napisał:

> [...]
> zdążę?!...

Pewnie że zdążysz! Wyłącz kompa i sprzątaj - ja tak dziś zrobiłam i nie
powiem ile godzin prasowałam przez to odkładanie na później.
No cóż trzeba przerwy robić ;P bo inaczej człowiek od kompa nie odejdzie....
Pszczółka

Witam wszystkie, lubiące robótki.
Prosba do Lucy z Zabrza
Zdjęcia ze spotkania Śląsk