Jak nazywa się taki typ charakteru jak mój?

151. Data: 2011-09-14 19:24:31

Temat: Re: Jak nazywa się taki typ charakteru jak mój?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.. Wolę być dla kobiet zły i okrutny, niż chodzić w różowych tiulach jak
>jakiś nie przymierzając pedał.

Dążysz do bycia maczo?
Pewnie siły właśnie ci brakuje.

Jesteś mięczakiem, ale to nie koniecznie twoja wina.
Pogodź się z tym.
Pszynajmniej na codzień będziesz normalny.
A na starość? A skąd wiesz czy miałbyś dzieci?
A skąd wiesz kto (ty czy partnerka) odejdzie pierwszy?
Tak czy siak z dużym prawdopodobieństwem możesz zostać sam,
więc po co zmieniać ten stan?

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

152. Data: 2011-09-14 20:44:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-14 21:24, Stokrotka pisze:

> Tak czy siak z dużym prawdopodobieństwem możesz zostać sam,
> więc po co zmieniać ten stan?

Choćby po to, żeby nie zawracać ludziom głowy reformami ortograficznymi,
tylko zająć się czymś znacznie przyjemniejszym :P

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

153. Data: 2011-09-15 17:54:29

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Choćby po to, żeby nie zawracać ludziom głowy reformami ortograficznymi,
> tylko zająć się czymś znacznie przyjemniejszym :P

Ty go nie zrozumiałaś.
Dla niego to coś (dziewczyna) nie jest czymś
znacznie pszyjemnijszym od zwykłego życia (telewizji, jedzenia...).

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

Kary cielesne
Jestem sentymentalny
misiu