Jak ochronić iglaki na zime

1. Data: 2003-10-23 19:29:45

Temat: Jak ochronić iglaki na zime
Od: "gru" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Poradźcie proszę jak ochronić iglaki. Są zainstalowane w skrzyniach 100x50x50 na
tarasie.

Dzięki z góry.

2. Data: 2003-10-24 05:43:05

Temat: Re: Jak ochronić iglaki na zime
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gru wrote:

> Poradźcie proszę jak ochronić iglaki. Są zainstalowane w skrzyniach 100x50x50 na
> tarasie.

> Dzięki z góry.

Najprościej byłoby skrzynki zadołować u jakiś uprzejmych znajomych w
ogrodzie.
Jak nie masz takowych skrzynki trzeba włożyć do większego pojemnika i
ocieplić suchymi liśćmi lub styropianem (lub innym materiałem). Aby
wiatr tego nie wywiewał zabezpieczyć papierem (nie folią!). Na balkonie
nie pada, więc papier może być. Oczywiście chronimy bryłę korzeniową.
Zielone ma wystawać spod warstwy ochronnej.
Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2003-11-01 21:24:15

Temat: Odp: Jak ochronić iglaki na zime
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Najprościej byłoby skrzynki zadołować u jakiś uprzejmych znajomych w
> ogrodzie.

W rodziny na balkonie, w standartowych plastikowych skrzynkach od kilku lat
rosnie sobie jalowiec (0,5m), kosodrzewina i zywotnik (ok 1m). Nikt tego na
zime nie oslania.

Elfir

Mozga trzcinowata- gdzie kupic??
Trzcina- jak se poradzic