Jak polubic tesciowa ?

31. Data: 2006-03-17 13:29:16

Temat: Re: Jak polubic tesciowa ?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ant napisał(a):

> Też byłabym dla ciebie złą teściową, bo ty jesteś wredna baba. Masz
> za złe mężowi, że całuje matkę w rękę? Zresztą całe twoje nastawienie do
> teściowej (matki najbliższej ci osoby) świadczy o tym, jaki masz
> charakter i jaki poziom reprezentujesz. Żebyś się na tym w życiu nie
> przejechała, bo różnie to późnej bywa.

Nic dziwnego "wypisz namaluj" jakby, to moja 'mamusia' napisała:D

--
Gosia

32. Data: 2006-03-17 13:38:25

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Użytkownik "ant" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> A jak mi się nastawienie do teściowej zmieniło po 3 latach, to znaczy, że mi
> tak charakter spaskudniał? To by w wymowny sposób oddawało powiedzenie "kto
> z kim przestaje..."

ROTFL
--
Gosia

33. Data: 2006-03-17 13:40:03

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Mar 2006 14:38:25 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> ROTFL

Za lat naście same będziecie teściowymi :PPPPPPP

puchaty, chłechłe

34. Data: 2006-03-17 13:47:39

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> Za lat naście same będziecie teściowymi :PPPPPPP

Dlatego teraz cały czas sie ucze i wyciagam wnioski.Zreszta ja mam ideał
tesciowej.Moja niedoszła tesciowa, jest przykładem, ze mozna byc ciepla
sympatyczna, kobieta z klasa, która super sie dogaduje z
synowa.Dogadywała sie ze mna przez 6 lat i teraz nie da złego słowa o
swojej synowej powiedziec:-)
--
Gosia

35. Data: 2006-03-17 13:53:09

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dve96a$8ml$1@atlantis.news.tpi.pl>
Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> pisze:

> To chyba dość popularne (acz pewnie częściej w wersji "czego się
> dziadek napije").

Zabiłabym, gdyby moja synowa/zięć zwracaliby się do mnie per "babciu" ;-)
Autentycznie wolałbym per "pani" lub po imieniu.

--
PozdrawiaM

36. Data: 2006-03-17 13:55:02

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dved2c$46e$1@proxy.provider.pl>
medea <e...@p...fm> pisze:

> Tak jak pisała Hanka, najczęściej 'czego się dziadek napije?' albo
> 'może ma dziadek ochotę na jeszcze jeden kawałek ciasta?' ;-) itd.

Brrr ;-)

--
PozdrawiaM

37. Data: 2006-03-17 14:25:02

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Pytanie co tracisz zlewając teściową. Ja zlewając papę tracę spory
> spadek. Ale mój komfort jest tego wart.

A to niby czemu? Już jesteś wydziedziczona, czy jak?
Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

38. Data: 2006-03-17 14:26:09

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> [...] Zabiłabym, gdyby moja synowa/zięć zwracaliby się
> do mnie per "babciu" ;-)[...]

Nie znasz się. Będziesz mieć wnuki, to zrozumiesz.

;)

Pozdrawiam
H. (momentami z przerażeniem obserwująca objawy "ubabciowienia" stosunku do
własnych rodziców/teściów... znaczy nie moich własnych, tylko niektórych
tych, co mają swoje dzieci, własnych... znaczy no, wiadomo :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

39. Data: 2006-03-17 14:27:30

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Mar 2006 14:47:39 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> [...]
> sympatyczna, kobieta z klasa, która super sie dogaduje z
> synowa.Dogadywała sie ze mna przez 6 lat i teraz nie da złego słowa o

Sama widzisz. Ludziska się zmieniają ;-)

puchaty

40. Data: 2006-03-17 15:03:38

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał(a):

> Mamo, to się mówi to osoby, którą się kocha. Mówienie "mamo" do obcej
> baby samo w sobie jest nieporozumieniem, a mówienie do baby z którą
> się nie lubi, ze wzajemnoscia -- absurdem.

W życiu nie przeszłoby mi przez gardło "mamo" do ś.p. niedoszłej teściowej.

(Do własnej matki zreszą też się nie zwaracam się per "mamo".)

--
JoP

Skąd wziąć dzieci?
Warszaty dla rodziców. M.in. dziecięce lęki, nadpobudliwość
Kocham? kogoś innego...
Re: nauki przedmalzenskie -platne???
wygrał hurrrra!!!