Jak pomóc ofierze socjopaty?

221. Data: 2015-08-20 22:17:41

Temat: Re: Jak pomóc ofierze socjopaty?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:mr5c6b$cbm$2@news.icm.edu.pl...

> Fanką Leoncia.

I anieli diabli wzięli, podlecu

--

Chiron

222. Data: 2015-08-20 22:20:04

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Thu, 20 Aug 2015 21:40:44 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

et...

e.net...

>Jak łatwo sterowalny i przewidywalny jesteś :) Dobre :) Zdania Chirona masz
>nieźle obcykane, wiedziałam, że wyłuskasz :) Dajesz się wodzić za nos, i
>nawet o tym nie wiesz :)

Przykro mi się patrzy na takie lawirowanie od łez do "ależ ja tobą
manipuluję"* - żyje w trochę innym miejscu w realu :-(

*btw to też klasyczny chironizm, sprawdź czy ci siwe długie kręcone włochy
nie rosną na klacie :-D

223. Data: 2015-08-20 22:22:47

Od: pam <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-20 o 22:17, Chiron pisze:

> Użytkownik "pam" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Raczej nie należę do obrażalskich. No ale dlaczego unikasz odpowiedzi na
> tak proste pytanie? Myślisz, że jest tam jakiś podtekst, pułapka?

nom , strasznie lękam się twoich konióf trojańskich :-) patataj patataj..

--
Żaden kłamca - nawet ten teoretycznie "wierzący" w swoje kłamstwa - nie
jest w stanie się

224. Data: 2015-08-20 22:23:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to aby też nie projekcja?

Pozostawiam to ocenie innych. W tym- Twojej

:-)

--

Chiron

225. Data: 2015-08-20 22:23:22

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Thu, 20 Aug 2015 21:37:37 +0200, Ghost napisał(a):

>Tak :) No.2 :)
>A Ty niestety jesteś Ghost. Niezmiennie no.1!

Absolutnie, absolutnie, tadadadadaaaa.....

226. Data: 2015-08-20 22:24:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> chcesz mi tymi słowy sprawić ból ośmieszenia , czy to tylko życzliwa
> uwaga ?

W prawdę raczej nie uwierzysz. Kłamać- nie będę.

--

Chiron

227. Data: 2015-08-20 22:25:07

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Thu, 20 Aug 2015 21:36:05 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Kłamstwem i słowami też można nieźle pobić, sam o tym napisał. I sam się do
>tego stosuje.

Mówisz że biję żonę kłamstwem i/lub słowami?

228. Data: 2015-08-20 22:27:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A czy to nie jest tak, że tylko Ty byłaś za ten ból odpowiedzialna?
Brawo.

> No i czy masz pewność, że w ten sam sposób nikt tu "przez" Chirona nigdy
> nie płakał?
A to co ma wspólnego? U was murzynów biją? Coraz ciekawiej. Jeśli ktoś
płakał przeze mnie- to usprawiedliwia to dizłania ghosta. No a jesl ktoś
płakał przez Ciebie- to czyje to chamstwo usprawiedliwi?

--

Chiron

p.s.
Zawiścią tylko oddalasz się od tego, czego tak zawiścisz.

229. Data: 2015-08-20 22:29:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

> Mówisz że biję żonę kłamstwem i/lub słowami?

Chcesz o tym pogadać czy tylko nas poepatować?

--

Chiron

230. Data: 2015-08-20 22:42:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-20 o 22:27, Chiron pisze:

> [...]
> płakał przeze mnie- to usprawiedliwia to dizłania ghosta. No a jesl ktoś
> płakał przez Ciebie- to czyje to chamstwo usprawiedliwi?

Tu nie chodzi o żadne usprawiedliwienie. Zważ kontekst całej rozmowy.

Ewa

Szprot smoleński
ikselówo nauczycielo
Dlaczego tam nie bije na dekiel?
Przeniesienie
Wielkie spiskujące korporacje i Jezus królem Polski